iran flag

تقدیر و تشکر کانون خراسان از تمامی همکاران

به نام خدا

بدینوسیله از حضور پر شور همکاران سردفتر و دفتریار در مراسم یاد بود استاد بزرگ حقوق ایران مرحوم دکتر امیر ناصر کاتوزیان در دانشگاه فردوسی مشهد روز دوشنبه 31/6/93 که به همت نهادها و مراکز حقوقی و آموزشی مختلف من جمله کانون سر دفتران و دفتر یاران خراسان رضوی برگزار گردیده تشکر و قدردانی می نماییم.

امید است با توجه به اهداف مشترک این نهادها در گسترش وارتقاء عدالت و حقوق اجتماعی، اتحاد و اتفاق بین این نهادها با مشارکت قضات و کارکنان دادگستری و مدیران و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک  افزون گشته و استمرار یابد.

کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

بدون نظر
  1. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    سلام خدمت همه همکاران گرامی. منم به سهم خودم از اینکه همکاران محترم در مراسم حاضر شدند سپاسگذارم و از این وحدت و همبستگی به همکارانم میبالم. برای اولین بار تجربه خوبی بود.

  2. توکلی دفتریار 150 مشهد می گوید

    با سلام
    ضمن تشکر ویژه از هیات مدیره محترم کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی ای کاش برنامه طوری تنظیم میشد که ریاست محترم کانون و یا نماینده وی سخنرانی کوتاهی به مانند ریاست کانون وکلا در جلسه انجام میدادند ، ضمن اینکه نقدی بود بر اینکه با توجه حضور گسترده همکاران ولی آنطور که باید و شاید در جلسه مورد قدردانی قرار نگرفتند و حتی ریاست دانشگاه فردوسی در تقدیر و تشکرات نام کانون سردفتران و دفتریاران را ابتدا از قلم انداختند که با تذکر یکی از همکاران اصلاح نمودند و آن هم بصورت ناقص (بدون ذکر نام دفتریاران)

  3. دفتر یار می گوید

    به نظر بنده کانون باید در این زمینه از آقای علی توکلی دفتر یار ۱۵۰ مشهد تشکر ویژه در این خصوص بنماید

  4. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    سلام همکاران محترم –
    بنده معتقدم بجای ارتباط با وایبر، در کانون حضور پررنگ و مستمر و گسترده داشته باشیم تا بتوانیم بهتر تبادل اطلاعات و عقاید کنیم و طرح های بهتری به هیئت مدیره ارائه نماییم. کانون به حضور یکایک ما و نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد. کانون نمیتواند کارمندی استخدام کند که فقط پای وایبر بشیند. راه ارتباط کانون با همه همکاران همین سایت است که البته عضویت در وایبر و اطلاع رسانی کانون از طریق وایبر فکر خوبی است اما به نظر بنده قبلش نیاز به هماهنگی با کانون و اطلاع رسانی به همکاران در سطح استان است. توجه کنید که استفاده از وایبر هم خودش یک ایده است اما باید در هیئت مدیره مطرح و بررسی شود. لطفا” بفکر استقلال و قدرت دادن به کانون باشیم نه تضعیفش.

  5. امیر لعل نوری دفتریار 61 مشهد می گوید

    مرحوم دکتر کاتوزیان فرمود: یک وکیل دادگستری ممکن است تنها چند پرونده را در سال مورد بررسی قرار داده و دادخواست بنویسد اما یک سردفتر هر روز در دفتر خود با موارد متعدد روبرو میشود که باید آنها را مورد بررسی قرار دهد و نتیجه گیری کند و اینکه چگونه سندی را تنظیم کند تا از بروز نزاع در آینده جلوگیری کند. بنده سوال میکنم آیا جامعه عام و یا جامعه حقوقی کشور این مطلب را میداند؟؟؟؟ یا به سردفتران و دفتریاران به چشم ملا بنویس نگاه میکنند؟؟؟ چه کسی باید این دیدگاه غلط را اصلاح کند؟؟؟

  6. یوسفی دفتر یار دفتر 105 مشهد می گوید

    با سلام و تشکر و قدر دانی از تمامی دوستان و همکاران محترم و آن عزیزان که قلم و قدم در راه حفظ شان و منزلت دفاتر اسناد رسمی و ایجاد تشکیلات یک پارچه و پر رنگ دارند . خداوند توفیق دهد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.