iran flag

رییس کانون سردفتران و دفتریاران در گفت و گو با میزان:”به خانه برمی گردیم” شعار همایش سراسری فضای مجازی

خبرگزاری میزان: رییس کانون سردفتران و دفتریاران از هفتمین همایش سراسری فضای مجازی دفاتر اسناد رسمی در روزهای 10 و 11 مهرماه دراستان قم خبرداد.
محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان گفت: باتوجه به افزایش بی رویه تعداد دفاتراسناد رسمی و گستردگی کشور ایران و ضرورت ارتباط بین همکاران در عرصه اطلاع رسانی از مبانی و مقررات و نحوه عمل و چگونگی تنظیم اسنادرسمی، عده ای از سردفتران رسمی بر آن شدند تا برای هماهنگی نظرات و اطلاع رسانی مستمر صفحه مجازی دائر نمایند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این همایش شناساندن افراد حقیقی عرصه سردفتران و دفتر یاران  به یکدیگر است. زیرا در گذشته ترغیب با هویت واقعی دراینترنت با اسم مستعار بوده است.

اردکانی اضافه کرد: دراین فضای مجازی که در این همایش از آن رونمایی می شود، قوانین و مقررات و همچنین تصمیمات، درخصوص کانون سردفتران منعکس خواهد شد.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران درخصوص شعار" به خانه برمی گردیم" گفت: علت نامگذاری این همایش با این شعار این است که به جای اینکه افراد از طریق رسانه هایی چون  وایبر و واتس آپ اطلاعات کانون سردفتران را بدست آورند، می توانند با مراجعه به سایت ها و وبلاگ های رسمی ما  از این اطلاعات باخبر شوند.

لازم به توضیح است که هفتمین نشست سراسری وبلاگ نویسان و فعالان مجازی حوزه دفاتر اسناد رسمی دهم و یازدم مهرماه سال جاری در بلوار خاکفرج (بلوار امام موسی صدر) جنب استانداری –  نمایشگاه  دائمی قم برگزار می گردد 

http://mizanonline.ir/fa/content/8537

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.