iran flag

تشکیل جلسه کمیته اقتصادی کانون سردفتران و دفتریاران

کمیته اقتصادی کانون سردفتران جهت بررسی روش های مختلف حفظ و افزایش ارزش سرمایه های کانون سردفتران و دفتریاران تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، این جلسه صبح امروز در جهت انجام بهینه امور اقتصادی کانون و روش های مختلف حفظ و افزایش ارزش سرمایه های کانون سردفتران و دفتریاران و بحث و بررسی پیرامون مشکلات و معضلات فعلی و آتی تشکیل شد.

 در این جلسه که با دعوت دشتی اردکانی، رئیس کانون سردفتران برگزار شد؛ تعدادی از اعضای هیات مدیره در دوره های قبل حضور داشتند.

 در پایان این جلسه مقرر شد کمیته ای تحت عنوان کمیته امور اقتصادی کانون با عضویت و همکاری حاضران در جلسه تشکیل و جلسات منظم ماهانه با توجه به نیاز برقرار شود. همچنین با پیشنهاد اعضاء کمیته، افراد صاحب‌نظر دیگر از بین سردفتران و دفتریاران می‌توانند به اعضاء کمیته اضافه شوند و با توجه به اهداف مورد نظر، در مواقع و موارد لازم از صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی و حقوقی، جهت مشاوره دعوت بعمل خواهد آمد.

 در ادامه توافق شد تا در اسرع وقت زمینه های لازم جهت تشکیل و به ثبت رساندن شرکت سرمایه گذاری کانون سردفتران ودفتریاران به منظور پیشبرد اهداف مورد نظر در سرمایه گذاری کانون و جذب سرمایه های سردفتران و دفتریاران فراهم شده و به مرحله اجراء درآید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.