iran flag

لزوم دریافت استعلام الکترونیکی در زمان ثبت خلاصه معامله انتقال اجرایی پیش از ثبت سند

دفاتر اسنادرسمی در زمان ثبت خلاصه معامله انتقال اجرایی،قبل از ثبت سند نسبت به استعلام الکترونیکی و دریافت پاسخ آن از ثبت محل اقدام کنند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در بخشنامه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران آمده است: "باتوجه به مشکلات عدیده بوجود آمده در ثبت خلاصه معامله انتقال اجرایی همانطور که در دستورالعمل شماره 22026/92/101 مورخ 22/2/92 نیز اشاره شده بود، در زمان ثبت این قبیل اسناد، دفاتر اسنادرسمی جهت دسترسی به سامانه و ارسال خلاصه معامله الکترونیک سند انتقال اجرایی، باید قبل از ثبت سند نسبت به استعلام الکترونیکی و دریافت پاسخ آن از ثبت محل اقدام نمایند".

متن این بخشنامه در قسمت اطلاعیه های مدیرسیستم در پرتال کانون قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.