iran flag

تویسرکانی در غرفه خبرگزاری تسنیم؛ اختلافی با پلیس در نقل و انتقال خودرو نداریم

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در نقل و انتقال خودرو اختلافی با پلیس نداریم، گفت: هدف ما از اجرای ثبت آنی معاملات، تسریع در امور جاری مردم و جلوگیری از زمین‌خواری و سایر مفاسد است.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، احمد تویسرکانی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در خصوص ثبت آنی اظهار داشت: برای انیکه بتوانیم در ثبت الکترونکی موفق‌تر عمل کنیم نیازمند همکاری افراد در این زمینه هستیم.

وی با بیان اینکه به شکل آنلاین خدمات الکترونیکی در اختیار مردم قرار می‌گیرد، افزود: حجم عظیمی از خدمات الکترونیکی توسط ما پشتیبانی می‌شود و شاید بتوان گفت روزانه 700 هزار خدمت از سوی سازمان ثبت احوال  به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

معاون قوه قضاییه با اشاره به اینکه در برخی موارد در ثبت الکترونیک با مشکل مواجه هستیم ولی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که مشکلات کوچک نیز برطرف شود، گفت: برخی از مشکلات مربوط به دوران گذشته است که امروز باید به روز شود.

وی افزود: در زمینه تبدیل وضعیت عملکردی سازمان ثبت اسناد از شیوه سنتی به الکترونیک هنوز باید اقدامات گسترده ای انجام شود که مهمترین آن اصلاح خطاها و اشتباهات سامانه سنتی گذشته است.

تویسرکانی افزود: در سامانه دستی اشتباهات فراونی در ثبت مالکیت‌ها صورت گرفته که باید به روز رسانی شود.در حال حاضر یک عقبه سنتی بیش از 80 سال را رد می‌کنیم و طبیعی است که با نقص مواجه شویم چراکه برخی از سوابق اشخاص باید به روز شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: خوشبختانه همه این فرآیندها ساماندهی شد و از 26 شهریور 92 طرح ثبت آنی سند در سراسر کشور اجرایی شد و از زمان اجرای این طرح روند امور ثبت اسناد روند بسیار مطلوبی است و به صورت لحظه‌ای عملکرد مجموعه دفاتر اسناد در سراسر کشور تحت نظارت و کنترل است.

تویسرکانی بیان کرد: هدف ما از اجرای ثبت آنی معاملات تسریع در امور جاری مردم و جلوگیری از زمین‌خواری و سایر مفاسد بوده است.

وی ادامه داد: در خصوص نقل و انتقال خودرو باید بگویم ما هیچ اختلافی با پلیس نداریم و قانون تمام موارد را به صورت شفاف در این زمینه مشخص کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.