iran flag

ارسال نظرات همکاران در خصوص سریال «برابر با اصل»

 

هفتمین قسمت سریال «برابر با اصل» جمعه 23 آبان ماه پخش خواهد شد

هفتمین قسمت از سریال «برابر با اصل» جمعه 23 آبان ماه ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، این سریال که با حمایت مالی کانون سردفتران و دفتریاران در راستای ترویج اهمیت سند رسمی و نمایش نحوه کار و فعالیت در دفاتر اسنادرسمی تولید شده است، داستان زندگی سردفتری را به تصویر می کشد که یک جاعل حرفه ای، به قصد انتقام از او به جعل اسناد می پردازد.

سریال "برابر با اصل" در 13 قسمت 43 دقیقه ای در تمام روزهای هفته (از شنبه تا جمعه) ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

 علاقمندان و همکاران دفاتر اسنادرسمی در سراسر کشور می توانند نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص این سریال از طریق صندوق پستی روابط عمومی در پرتال کانون به کانون سردفتران و دفتریاران ارسال کنند و یا نظرات خود را به شماره پیامک  300001 و 300001000  به روابط عمومی شبکه یک سیما اعلام کنند.

۱۸ نظرات
  1. همکارشهرستانی می گوید

    واقعا جای تاسف است برای نویسنده این سریال چونکه راههای جدید کلاهبرداری وسرقت را آموزش میدهد زیرا که ۹۹/۵درصد مراجعه کنندگان دفاتراطلاعی ازتوکن سردفترنداشتند بهترنبود این موضوع بین کانون ودفاترواداره ثبت بصورت سری می ماند!!!!!وهمچنین یکی ازمسایل اصلی که درحوزه دفترخانه دراین سریال رعایت نشده اصل امانت داری وحفظ اسرار مراجعین می باشدچونکه دراین مجموعه همسرسردفتر از تمامی مسایل دفترخانه سردرمی آورد وخود رادخالت میدهد!!!!!!!

  2. ناشناس می گوید

    کانون حترم همین طور که الان نظر سنجی می کنه قبل از انجام کار نیز خوب بود که یه نظر سنجی در مورد موضوع سریال از همکاران انجام می داد این همه سرمایه رو حیف و میل کرد ین حد اقل باید موضوع یه چیزی بود که مزایای تنظیم سند رسمی رو به مردم شرح می دادین تا مردم ترغیب بشن برای مراجعه به دفتر خونه نه این که کلاهبرداری ها رو اموزش بدین خو.ب این موضوع چقدر تاثیر داره روی میزان مراجعه مردم به دفاتر دوما یک دفتر خونه ی خلوتی رو نمایش می دین که هیچ مراجعه کننده ای نداره همه از دست نشاند گان اون شخص خلاف کارن که مراجعه می کنن این یعنی چی

  3. ناشناس می گوید

    اسامی و شماره ی دفتر خونه همکاران فیلم رو خیلی جذاب کرده

  4. سردفتران عاجز می گوید

    به ما می گن تبلیغات ممنوعه بعد می بینیم که شماره دفتر خونه ها در زیر سریال اعلام می شه وجدانا اگه قصد تبلیغات نبوده فامیل سردفتر رو می نوشتند نه شماره دفتر خونه ها رو ؟؟؟؟؟؟

  5. ناشناس می گوید

    موضوع این سریال چیزی نیست که سردفتران توقع داشتند حد اقل در این یک مورد نظر سنجی می کردین و نظر ما رو هم می خواستین موضوع سریال اصلا مناسب نیست چون انگیزه ی مردم رو برای تنظیم سند رسمی زیاد نمی کنه فقط هدف مظلوم جلوه دادن سردفتران است

  6. ناشناس می گوید

    تبلیغات خوبی برای دفاتری است که شمار ه اونها و یا نام انها در زیر سریال امده

  7. ناشناس می گوید

    باسلام ،سریال خیلی به موقع وخوب ساخته شده اما کاش تعداد قسمتهاش بیشتر بود تا خوب فرهنک سازی میکرد

  8. ناشناس می گوید

    سلام ،خیلی خوبه اما اعلام کنن مبلغی که برای ساخت سریال برداشت شده جه مبلغی بوده و با اینکار جه بودجه ای از صندوق کسر شده ، همین خرج ها رو میکنن ولی نمیدونم جرا هیجوقت مبلغ وخرج کردها رو اعلام نمیکنن .

  9. حسيني سردفتر 195 می گوید

    ساخت این سریال فی نفسه بسیار بجا و مفید است هم برای مردم و هم برای همکاران خودمان.الان وقت صحبت از هزینه و تبلیغات و از این قبیل نیست .

  10. ناشناس می گوید

    بعضی چیزهارانیزبه مردم یادمیده مثلااگرتوکن دزدیده بشه سردفتربدبخت می شه یا میشه یقه سردفترراگرفت وکتک زدوبداموزیهای زیادی داره

  11. ناشناس می گوید

    جناب اقاحسینی همکار محترم لطفا بفرمایید چه قسمت و کدوم تیکه این سریال مفید بوده سردفتر وقتی بره توی اتاق خودش و احراز هویت و امضا کرفتن سند رو به کارکنان بسپاره خوب همین می شه و یا وقتی از یه ادم خل و چل امضا می گیره و می گه از پزشکی قانونی تاییدیه گرفتم به موصی می گه موصا سریال خیلی در سطح پایینه و کارشناسی نشده همکاران فقط اسامی و شماره دفتر خونه هاشون شون رو ذکر کردن هیچ کارشناسی انجام ندادن که باعث تاسفه

  12. ناشناس می گوید

    بایدبیشتربرای صلاحیت دفاتراسنادبرای زدنه سنده خودرو مانور میدادندولی زیادوبه این موضوعه مهم نپرداختند وبیشترراههای کلاه برداری در دفاتر ودزدیدنه توکن را آموزش میدن بدآموزی این سریال بیشتراز مزیتاشه!

  13. همکار می گوید

    برای من سوال است که چرا خانم ثبات با روان نویس اسناد را ثبت می کنه مگر نباید با جوهر ثابت (خودنویس ) ثبت بشه

  14. ناشناس می گوید

    خدا خیرشون بده با این ابرو بردن از سردفتران ، این سریال به مردم خوب یاد میده از هرجا ناراحتن اول یکی بزنن توی دهن سردفتر، این جه خوار وضعیف نشون دادن وشان سردفترانیه که توی این سریال نشون میده ، واقعا دیکه باید از فردا بترسیم که هر دقیقه شاید یکی حمله کنه وبزنه توی دهنمون ، واقعا خجالت کشیدم که اینقدر سردفتر کتک میخوره ومثل بجه یتیم مظلومانه هیج دفاعی هم نمیتونه بکنه ،

  15. ناشناس می گوید

    وای خدا ،اکه تا حالا کسایی هم بودن که فکر میکردن باید به سردفترها به خاطر اینکه زیر مجموعه قوه قضاییه هستن احترام قایل بشن یاد میکیرن که راحت میتونن توی دهن سردفترها بزنن و کتک کاریش کنن وبهش حمله کنن ، تا حالا هیج شغلی اینقدر تحقیر نشده بود ،

  16. ناشناس می گوید

    من روزهای اول از ساخت این سریال تشکر کردم اما حالا حرفم رو کاملا اشتباه میدونم وزود قضاوت کردم توی فیلمی که هر دقیقه هر خلافکاری توی دهن وصورت سردفتر میزنه واقعا تحقیر امیز وناراحت کننده بود .

  17. عاقیت اندیش می گوید

    باسلام خوبه که قبل از هزینه کردن از جیب دفاترازآنها مشاوره ورای گیری بعمل بیاداعضای کانون نباید از سرخودبودجه را هزینه کنندکاش قبل ساخت فیلم ویا همایش ها ویا سفرهای خارجی از دفاترمشورت بگیرندیادشان باشد که حق الناس است بایدجوابگوباشند؟

  18. ناشناس می گوید

    دخالت همسر سردفتر در تمام مسائل جزئی دفترخانه که فقط ساعتی از روز را آنجا میگذارند نه جالب و نه بجاست . همچنین کتک خوردن سردفتر آنهم به کرات جلوه خوشایندی ندارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.