iran flag

گزارش تحلیلی دکتر پنجتنی نماینده کانون خراسان ازاولین نشست نمایندگان کانونهای استانی درکار گروه بیمه ودرمان در تهران

به نام خدا

 مقدمه:

کارگروه راس ساعت 2 روز شنبه 1/9/93 جلسه کاری خود را شروع نمود در ابتدای جلسه وپس از از استماع  سخنان اقای دشتی ریاست  محترم کانون تهران مباحث تخصصی بیمه ودرمان با ارائه پیشنهادی که از طرف اکثریت نمایندگان استانها متعاقب رای زنی های قبلی ارائه شده بود آغاز گردید.

  پیشنهادات مندرج در متن  نامه که قبلا عینا در سایت کانون خراسان  بتاریخ 2/9/93 منتشر شده  را میتوان به دو دسته تقسیم کرد اول :پیشنهاداتی که هیچ مخالفتی  با ان ابراز نگردید  و به طور ضمنی جهت بررسی مورد تایید واقع شد دوم: پیشنهاداتی که محل مناقشه وبحث قرار داشت.

 از سوی دیگر سایر نمایندگان استانها نیز دو دسته پیشنهاد ارائه  نمودند اول: پیشنهاداتی که مخالفتی با آن ابراز نگردید و بطور ضمنی مورد تایید واقع شد دوم: پیشنهاداتی که محل بحث ومناقشه واقع شد.       بنا براین موضوعات مطروحه در کارگروه را میتوان در دو قسمت به شرح زیر ارائه نمود پیشاپیش لازم به ذکر است که کارگروه جلسات دیگری نیز خواهد داشت وجمع بندی نهائی توسط خود کارگروه مصوب وتقدیم خواهد شد فلذا کاستی هایی که در این گزارش وجود دارد مربوط به نگارنده بوده ومسئولیت ان را می پذیرم.

قسمت اول: پیشنهاداتی که مخالفتی در خصوص انها ابراز نگردید وبررسی آنها مورد توافق واقع شد

این دسته از پیشنهادات را به ترتیب  اهمیت و اولویت  میتوان به شرح زیر اعلام نمود.

 اول: با توجه به ضرورت  رعایت عدالت  در سراسر کشور راجع به امر بیمه ودرمان وعدم تبعیض و نیز ضرورت مداخله کلیه کانونها ی استانی در تصمیمات کشوری مربوط به بیمه و جهت مشروعیت بخشیدن به تصمیمات  متخذه  وهمچنین ضرورت پذیرش وتوزیع مسئولیت  تصمیمات متخذه در عهده کانونهای استانی  وعدم تحمیل کل  مسئولیت اقدامات در حال انجام به کانون تهران لازم است تصمیمات کشوری در خصوص بیمه و درمان به صورت کشوری و با حضورومداخله رای  نمایندگان کانون های استانی  در کنار کانون تهران انجام شود.

 دوم: واحد های درمانی در استانها تشکیل شده و اموزش های لازم در این خصوص ارائه شود.

 سوم: دستورالعمل یک پارچه ویکنواخت جهت استانها در کار گروه  مصوب گردد وبعلاوه منابع مورد نیاز جهت پرداخت هزینه ها توسط هر استان در اختیار انها قرار گیرد.

 چهارم: شبکه کشوری در خصوص درمان ایجاد شود به نحوی که هر یک از همکاران وافراد تحت تکفل بتوانند  در کلیه نقاط کشور از خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد در کلیه شهرها استفاده نماید.

 پنجم: تلاش شود جهت توزیع عادلانه خدمات درمانی درکلیه  شهرستانها یی که امکانات لازم را دارا هستند  با مراکز درمانی قرارداد منعقد گردد.

 ششم: ترتیبی اتخاذ گردد که در کوتاهترین زمان ممکن  هزینه درمانی همکارانی که در شهرستان انها  قرارداد درمانی منعقد نشده پرداخت گردد.

 هفتم: کانون تهران بدون محدودیت اطلاعات مورد نیاز کارگروه را دراختیار انها قرار دهد

هشتم: دفترچه بیمه درمانی برای همکاران وافراد تحت تکفل اخذ گردد.

 قسمت دوم: پیشنهاداتی که محل بحث  وتبادل نظر واقع شده ودیدگاههای متخالفی در مورد انها مطرح شد.

دو پیشنهاد متخالف  به کارگروه ارائه گردید  که به شرح زیر اصل پیشنهاد ات وادله ان تقدیم میگردد.

 پیشنهاد اول وادله موافق ومخالف مربوط به آن:

انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی با یکی از شرکتهای بیمه تا سقف 10 میلیون تومان  انجام شود و نسبت به مازاد 10 میلیون تومان کانون مرکز راسا و یا توسط کانونهای استانی  رسیدگی نموده وظرف یک ماه نسبت به پرداخت  وجوه قابل پرداخت اقدام گردد.

ادله موافق :

1- پیشنهاد  فوق پیشینه و تجربه عملی دارد واز آنجا که  انعقاد قرارداد توسط کانونها مستلزم داشتن ابزار و زیر ساخت های لازم از جمله نرم افزار  یکپارچه تحت وب  وتامین وجوه مورد نیاز استانها  میباشد  که تهیه نشده و در دسترس نمی باشد  بهتر است پیشنهاد بالا اجراشود

2- این راهکار به صورت آزمایشی انجام میشود و اگر اشکالاتی داشته باشد معلوم خواهد شد و از طرف دیگر فرصتی ایجاد خواهد شد تا کانون تهران اطلاعات وزیر ساخت های لازم را تهیه نماید.

 ادله مخالف:

1- هزینه درمان کانون حد اقل سه برابر میشود زیرا

الف: در این شیوه باید برای  تعداد کثیری از همکاران  که بیمار نمیشوند هم حق بیمه پرداخت نمود

ب: بیمه یک فعالیت تجاری است  وباید انجام ان برای این شرکتها  سودمند باشد تا بین بیمار ومراکز درمانی وساطت کند کانون با مداخله مستقیم و انعقاد قرارداد با مراکز درمانی میتواند سود واسطه را صرف خدمات دیگر به همکاران نماید.

2- شرکتهای بیمه مراکز درمانی را ایجاد نمی کنند بلکه با مراکز درمانی موجود  قرارداد منعقد و وساطت می نمایند کانونها می توانند همین اقدام را خود انجام  داده واز مزایای ان بهره مند گردند وسالانه پول گزاف پرداخت نکنند بعنوان مثال در قرارداد کانون خراسان با بیمارستان جوادالائمه شرط شده است که پس از اتمام مدت  ویا در صورت عدم فسخ ، قرارداد به صورت اتوماتیک تمدید میگردد بنابراین میتوان سالهای سال از خدمات این بیمارستان بهره مند شد بدون اینکه زحمت رایزنی وانعقاد قرارداد مجدد وجود داشته باشد

3- لغو شیوه جدید ارائه خدمات درمانی  کانون که  در نیمه راه است  صحیح نیست  خصوصا که در مقایسه با شیوه قبلی رضایت نسبی بیشتری ایجاد نموده لذا  حق این است که فرصت داده شود تا اثار  مثبت ومنفی آن را همکاران ببینند.

4- پیشنهاد پارادوکسیکال است زیرا نسبت به مازاد 10 میلیون به همان شیوهای که از ان انتقاد شده متوصل میشود.

پیشنهاد دوم وادله موافق ومخالف :

انعقاد قرارداد درمانی با مراکز خدمات درمانی ادامه یابد و اشکالات آن برطرف شود.

 دلایل موافق:

1- اطلاعات  حاصله حکایت دارد که شیوه موجود  مقرون به صرفه است و هزینه درمانی نسبت به شیوه پیشنهادی اول  به یک سوم کاهش می یابد و میتوان مبالغ قابل توجهی از بیت المال را بجای پرداخت  به شرکتهای بیمه  صرف امور دیگری که مورد نیاز است نمود.

2- بودجه کانون محدود است وامکان صرف مبالغ هنگفت برای درمان وجود  ندارد.

3- سقف خدمات درمانی قابل ارائه در شیوه موجود بسیار بیشتر از شیوه اولی است.

4- رضایت  نسبی همکاران از این شیوه نسبت به شیوه قبل بیشتر است.

  دلایل مخالف:

1- زیر ساخت های لازم  ونرم افزاریکپارچه مورد نیاز در مورد این شیوه بوجود نیامده.

2- تجربه موجود در شیوه قبل تجربه ارزشمندی است که در این شیوه ندیده گرفته میشود.

  امیدوارم این گزارش بتواند زمینه ای مناسب و فضائی روشن تر را  برای پرداختن به مباحث و مسائل مربوط به درمان ومقدمات لازم آن ایجاد کند  در خاتمه ازهمکارانی که در مورد خدمات درمانی خصوصا در شبکه های اجتماعی بعد ازاولین جلسه  به  اظهار نظر پرداختند ابتدا تشکر میکنم سپس خواهشمندم قبل از اظهار نظر  تعمق کافی مبذول فرمایند زیرا اعلام رای مسئولانه و خدا پسندانه  یک نماینده  الزاما آن  نیست که بیشترین شباهت را با نظر بقیه داشته باشد.

                                                         با احترام

                                             سید محسن پنجتنی

بدون نظر
  1. همکارشهرستانی می گوید

    باتشکراززحمات جناب آقای دکترپنجتنی انشااله پیگیری نمایندتا بیمه تکمیلی راه اندازی شود

  2. طباطبائی بافقی از یزد می گوید

    سلام علیکم
    من از جناب دکتر پنجتنی استدعا دارم در همین استان خراسان رضوی یک نظر سنجی بفرمائید چند نفر از وضعیت بیمه ودرمان فعلی راضی هستند و چند درصد تمایل به داشتن یک دفترچه ولو کارگری همراه با یک کارت بیمه تکمیل درمان مثل سایر اقشار و کارگران و یا فرهنگیان هستند؟
    بررسی فرمائید ادعای پرداخت یک ماهه هزینه ها توسط واحد درمان کانون تهران در استان شما تا چه حد صحت دارد و چه تعداد از همکاران بیش از چندین ماه در انتظار واریز هستند؟
    استفاده از بیمارستانهای طرف قرارداد بدین نحو راحت ر است یا داشتن بیمه تکمیلی شرکتهای بیمه؟
    اعتقاد ما این است تا زمانیکه ما به آن مدینه فاضله برسیمواز یک بیمه تکمیلی یکساله استفاده و هزینه آن توسط کانون پرداخت شود و واحد درمان در این فاصله با استفاده از نیروهی متخصص طرح خود را به عمل نزدیک سازد

  3. انصاري-مباركه می گوید

    با سلام وسپاس از زحمات وتلاش قابل تقدیر شما وسایرهمکاران ارجمند
    جناب دکتر پنجتنی بنده هنوز درک نکرده ام اگر رضایت حداقل نسبی از عملکرد فعلی کانون در زمینه بیمه وجود دارد چرا این همه بحث ومخالفت در بین همکاران صورت گرفته ویکی از مباحث اصلی شبکه های اجتماعی همین موضوع می باشد وچرا بیمه سران دفاتر اینقدر بغرنج وبیچیده شده؟؟؟!!!!حق بیمه کمتری میپردازیم،شأن شغلی کمتری داریم یا…بیمه سایر اقشار مانند فرهنگیان،نیروهای مسلح ،کارمندان بانکها چطور انجام میشود که حتی مردم هم از بیمه آنها تعریف میکنند چرا از تجربیات آنها در زمینه بیمه استفاده نمیشود؟!!

  4. سالار338 می گوید

    آقای بافقی عزیز
    این بحث ها شده محلی برای فخر فروشی اعضای کانون مرگز و استانها.
    میپندارم مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد ولی موضوع کمیسیون تقسیم اسناد و بیمه دفاتر به نتیجه ای نرسد .

  5. ناشناس می گوید

    ترجیح میدهم بیمه شده تامین اجتماعی باشم وهیچ رضایتی از پوشش بیمه ای کانون ندارم .

  6. ناشناس می گوید

    با سلام من یک حانم سردفتر هستم و با وجود این که ۱۰ درصد کانون را مانند اقایون سردفتر واریز می کنم ولیکن هیچ یک از اعضای خانواده ام اعم از همسر و حتی فرزندانم را کانون تحت پوشش قرار نمی دهد ولیکن خانواده ام هر نفر فقط هزار تومان پرداخت کردند و از طریق بیمه سلامت دفتر چه گرفتند که از همه لحاظ حتی شکل و رنگ دفتر چه هیچ فرقی با بیمه خودم که از طرف کانون می باشد ندارد همکاران می تونند با پرداخت هزار تومان ظرف یک روز دفتر چه بیمه بگیرن و عطای بیمه کانون رو به لقایش ببخشند چون هیچ گونه مزایایی نسبت به بقیه ندارد

  7. ناشناس می گوید

    با سلام ما خانمها مشکلمون رو قبلا هم کامنت گذاشته بودیم و انتقاد کرده بودیم از این که چرا علی رغم این که ما هم ۱۰ درصد رو کامل پرداخت می کنیم ولیکن چرا لااقل فرزندان ما رو بیمه نمی کنن یا اقای پنج تنی وقت برای خواندن نظرات ما نمی گذارن و یا این که به نظر ما اهمیت نمی دهند که اصلا هیچ اشار ه ای به مشکل ما خانمها در جلسه فوق نشده ؟؟؟؟

  8. ناشناس می گوید

    هیچ نیازی به این همه تلاش اقایون جهت بیمه بی ارزش کانون نیست چون با پرداخت این همه هزینه ای که سر دفتران بابت ۱۰ دزصد پرداخت می کنن این دفترجه هیچ ارزشی نداره در ضمن هر کس با پرداخت فقط هزار تومان می تونه دفتر چه بیمه بگیره از بیمه سلامت اقایون وقتشون رو برای امور مهمتری مثل تقسیم اسناد بگذارند جناب اقای پنج تنی چه خوبه مثل گزارش بالا یه گزارش هم از اقداماتتون در رابطه با تقسیم اسناد بذارین ببینیم چه کردین ؟ مدیر محترم سایت خواهشا این کامنت رو جهت اطلاع رسانی به همکاران جهت اخذ دفترچه از طربق بیمه سلامت و ندویدن به دنبال کانون بذارین در ضمن از اقای پنج تنی می خواهیم در مورد تقسیم اسناد توضیح بدهند ممنون

  9. سردفتران داغون می گوید

    هر چند امیدی به هیچ اقدامی از طرف کانون نداریم (مثل مورد تقسیم اسناد)ولی بد نیست حداقل ارزویمان را بنویسیم این که حداقل پی گیری بشه واین موردی که هر ۴ سال یک بار باید تعرفه دفاتر افزایش پیدا کنه رو حذف کنن چون هم کارکنان اداره ثبت و هم کلیه ارگانها و نهاد های ذیر مجموعه قوه قضاییه از جمله قضات سالیانه افزایش حقوق دارند و این مورد در ایران به این وسعت فقط و فقط شامل دفتر خونه هاست حتما تورم شامل حال مانیست و ما ایرانی نیستیم یه جای دیگه حتما داریم زندگی می کنیم دوما هیچ قشری در این کشور مجبور نیست که در امدش رااجبارا به حساب بانک ملی واریز کنه اون هم فقط و فقط از طریق پوز یه بانکی مثل بانک سامان و بعد از یکی دوروز و یا بیشتر بعد به دستمزدش برسه این اصلا منطقی نیست چرا فقط و فقط دفتر خونه ها این قدر باید محدود باشند و قدرت انتخاب نداشته باشند ما حتی نمی تونیم پوز بانکی رو که می خواهیم استفاده کنیم واقعا این فلسفه بانک سامان چیه

  10. سردفتر عاجز می گوید

    امید وارم اقای پنج تنی حد اقل کامنت های این قسمت رو بخونن اقای دکتر اقداماتتون راجع به تقسیم اسناد چی شد لطفا اطلاع رسانی کنین ما که توی قسمت های دیگه هر چی داد می زنیم و ازتون می خوایم گزارش بدین اصلا توجهی نمی کنید اگه شما هم با تقسیم اسناد موافقید لطفا کاری کنید که گروه کمی از همکاران که از وضع موجود سود می برن به ما نخندند و تمسخر نکنند

  11. پنجتنی سردفتر 49مشهد می گوید

    با سلام
    ۱-توصیه جناب طباطبائی را حتما اجرا نموده وبا همکاران در خصوص بیمه جسه هم اندیشی بر گزار خواهیم کرد
    ۲-مزایا واشکالات انعقادمستقیم قرارداد با مراکز درمانی بررسی میشود باید مزایا ومعایب انعقاد قرارداد باوساطت شرکتهای بیمه هم بررسی شود سپس نتیجه گیری بعمل اید
    ۳-هویت جمعی خانواده سردفتری خود بخود یک امتیاز است میتوان از این امتیاز به نفع صنف استفاده نمود
    ۴-اقای طباطبائی ایا وضعیت بیمه همکاران در امسال نسبت به سال قبل پیشرفتی نداشته؟ اگر پاسخ مثبت است سوال بعدی این است که چرا در سالهای گذشته که همکاران از این حد خدمات درمانی بی بهره بودند اعتراض بلیغ بعضی بزرگان مثل حضرتعالی را شاهد نبودیم
    ۵-معتقدم باید اشکالات شیوه موجود برطرف شود بیا ئید همتمان را در این جهت مصروف نمائیم نه ابنکه از نیمه راه برگزدیم وروشهای ازموده شده رادرباره بیازمائیم

  12. پنجتنی سردفتر 49مشهد می گوید

    با سلام
    ۱-درخصوص بیمه درمانی همسران وفرزندان خانم های سردفتر دو نکته قابل ذکر است الف: با توجه به مواد ۱۱۰۶و۱۱۰۷ و۱۱۹۹ قانون مدنی تعهد پرداخت نفقه که مفهوم ان شامل امور درمانی نیز میشود را به عهده شوهر وپدر قرار داده است
    ب:باید به عرض برسانم که بنده نسبت به این امر مهم بی تفاوت نبوده ام وچندین بار در کانون تهران ان را پیگیری کرده ام استدلالم هم این است که :۱-با توجه به پرداخت سهم مساوی ۱۰ درصد توسط سردفتران خانم عدالت ایجاب میکند مزایای مساوی سردفتران مرد داشته باشند۲-قانون کانون را از دادن خد مات درمانی به فرزندان صغیر خانمهای سردفتر منع نکرده است اقای گودر زی مسئول بیمه کانون قول داده اند که به هیئت مدیره در خصوص بیمه فرزندان صغیر خانم های سردفتر ودفتر یار پیشنهادی جهت تصویب ارائه نمایند
    ۲-در خصوص تقسیم اسناد نیز متعاقبا گزارشی به استحضار دوستان خواهد رسید

  13. ناشناس می گوید

    چرا هر چهار سال یک بار باید نعرفه دفاتر افزایش یابد چرا ادارات دولتی مثل دارایی و شهرداری و غیره هر سال جهت انتقال هزینه ها رو بالا می برن و نوبت به تعرفه ی دفاتر می رسه به مردم فشار می یاد چرا وقتی ارزاق عمومی مردم هر روز گرونتر می شه مسئولین به فکر مکردم نیستند چرا وقتی که مسولین قیمت نان که مهمترین خوراک مردم است را گران می کنند به فکرمردم نیستند ما سردفتران و دفتریاران انتظار داریم که کانون در راه حذف این تبصره اقدام کنند و این که چرا دفاتر باید حق الزحمه ی خود رو اول به بانک ملی واریز کنند و بعد از مدتی حق برداست داشته باشند ایا حتی روسای محترم قوا برای حق الزحمه شون مجبور به این کار هستند چرا این قدر جفا می شه در حق ما توقع داریم که کانون کاری بکنه من نمی دونم این همه مورد هست که کانون باید انها را پی گیری کنه پس چرا سالیان سال مسکوت مانده و توسط کانون در هیچ دوره ای پی گیری نشده و نکته سوم این که ما با وجود این که همه حقوقدان هستیم و این رو می دونیم که کانون هرسال یک بار حد اقل باید گزارش مالی بده چرا این کار صورت نمی گیره اگه پشت پرده چیزی نیست چرا گزارش نمی ده ابا کانون های سراسر ایران نیابد با هم متحد شده و از کانون مرکز این رو درخواست کنند این همه احتیاط برای چیست چرا می ترسیم خواسته و حقمون رو بگیریم و مطرح کنیم لطفا جناب اقای پنج تنی پاسخ بدین

  14. ناشناس می گوید

    چرا بقالی سر خیابونمون این حق رو داره که از هر دستگاه پوزی که دلش می خواد استفاده کنه و لی من سردفتر فقط و فقط و فقط باید از پوز بانک سامان استفاده کنم و لاغیر اگه موظف شدیم که به در امد مون رو به بانک ملی واریز کنیم(که این خود ستم بزرگی است در حق ما) خوب چرا نباید از پوز بانک ملی استفاده کنیم چرا به خاطر داشتن پوز بانک ملت در دفترم بازرس باید گزارش کنه مگه خلاف انجام دادم واقعا من که هر چی فکر مبی کنم سر در نمی آورم لطفا اگه اعضای محترم کانون این مورد براشون هضم شده واسه ی ما هم توضیح بدن وگرنه خواهشا به دنبال حل این موضوع باشند و اصل قضیه رو که باید درامد مون رو اول به بانک ملی واریز کنیم یعنی تصفیه بشه و بعد به دستمون برسه رو پی گیری کنین در ضمن واقعا فلسه این دستگاه بانک سامان در دفاتر چیه که اگه غیر از اون دستگاه دیگه ای در دفاتر وجود دا شته باشه جنایت محسوب می شه خدایا خودت به دادمون برس

  15. ناشناس می گوید

    جناب اقای دکتر پنج تنی عزیز منظورتون از متعاقبا در مورد تقسیم اسناد گزارش می دن یعنی چند وقت دیکه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. ناشناس می گوید

    چرا خانمهای فرهنگی می تونن فرزندانشون رو بیمه کنن حتی بیمه طلایی ولیکن خانم سردفتر نمی تونه آها ببخشید فراموش کردم که هر چی بی مهری و جفاست متعلق به قشر سر دفتران می باشد نه تنها کانون ها که باید حامی ما باشند هیچ اقدامی انجام نمی دهند که خودمون هم با وجود حقوقدان بودنمون هیچ کاری نمی کنیم این همه احتیاط توسط کانون رو نمی دونم دلیلش چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حداقل از کانون وکلا برای احقاق حق کمک بگیرین این همه سرمایه رو چکار می کنین ذره ای از اون رو برای احقاق حقمون مصرف کنین خودتون هم سردفتر هستید و ذینفع

  17. ناشناس می گوید

    همکار گرامی جناب اقای سالار با نظر شما موافقم

  18. پنجتنی سردفتر 49مشهد می گوید

    سلام
    جناب انصاری گرامی لطفا وضعیت بیمه درقبل از یک سال پیش را با امسال مقایسه بفرمائید ونظر خود را اعلام فرمائیدکه ایا در مقایسه با سال قبل احساس بهتری دارید یا خیر؟

  19. كاتب بالعدل می گوید

    با تشکر از زحمات خالصانه اعضای محترم کانون ضمن اینکه به نظر می رسد اینکه کانون به طور مستقیم با مراکز درمانی قرارداد ببندد بهتر است و قراین نشان می دهد که مخالفان مغرضانه و مکارانه مخالفت می کنند .از اقایان در مورد درخواست سردفتران قانون مدار مشهد (که گویا تنها بیست نفر مخالفت با تقسیم اسناد داشته اند )چه شد !! اگر این همه امضاء ودرخواست مکرر را برای این خواسته ناچیز به چاه انداخته بودیم سریع تر پاسخ گرفته بودیم

  20. ناشناس می گوید

    جناب اقای پنج تنی با سلام چرا پاسخ سوالات ما رو ندادین در رابطه با زمان اعلا م گزارش شما از عملکردتوندر مورد تقسیم اسنادوپی گیری دستگاههای پوز و غیره لطفا پاسخ بدین منتظربم

  21. ناشناس می گوید

    به لطف و مرحمت دولت اقای روحانی همانطور که همکار مون اعلام کردن با مبلغ فقط ۱۰۰۰ تومان می تونیم دفنر چه بیمه بگیریم با زمانکمتر ار نیم ساعت و هیچ فرقی با دفتر چه کانون نداره پس کانون محترم پی گیره مسائل دیگه مثل تقسیم اسناد باشند لطفا

  22. جمعی از سردفتران و دفتریاران استان می گوید

    جناب کاتب بالعدل سلام با نظر شما کاملا موافقیم ما که زبانمون خشک شد بس که از اقایون محترم در خواست کردیم که این قضیه رو پی گیری گنن و گزارش بدن چند وقت پیش به خاطر درخواست هلای مکرر یه گزارش دادن و تمام شد دیگه اصلا توجه نمی کنن اقای دکتر گفتند متعاقبا در این زمینه گزارش می دن به نظز شما متعاقبا کی می تونه باشه ؟؟؟؟

  23. ناشناس می گوید

    ارزو دارم یه روزی توی این سایت بنویسند گزارش تحلیلی دکتر پنج تنی از تقسیم اسناد و پی گیری ایشان از تغییر تعرفه در هر ۴ سال یک بار و حذف دستگاههای پوز بانک سامان از دفاتر ایا می شه عمرم کفاف می ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  24. طباطبائی بافقی می گوید

    سلام و عرض ادب جناب پنجتنی عزیز
    اولا حداقل جنابعالی و بعضی از دوستان کانون خراسان باید بدانید چندسالی است حقیر به این وضعیت معترض هستم و با تغییر مدیریت درمان در کانون تهران اعضای کانون یزد تمام همت خود را برای همکاری کامل مصروف و قراردادهای لازم هم امضا شد ولی آنچه توافق شده بود و اختیاراتی که جزء لاینفک روش جدید بود عملی نگردید
    ثانیا” چه کسی اقدامات جدید واحد درمان را تخطئه کرده است؟ آنچه ما میگوییم این روش علی رغم زحمتهای بی شائبه جناب گودرزی هنوز به جائی نرسیده که مورد انتظار حداقلی همکاران در سراسر کشور باشد و باید روی آن کار شود لکن نمیتوان نزدیک به ۳۰ هزار نفر منتظر و چشم براه را وعده تکمیل فرایند ها گذاشت اعتقاد ما این است تا زمانی که طرح فعلی عملی و تکمیل شود وضعیت فعلی همکاران را با بیمه تکمیل درمان یکی از شرکتهای بیمه ولو با هزینه بیشتر حل نمائیم تصور میفرمائید بانکها بعنوان بنگاههای اقتصادی چرا خود زیربار امور بیمه نمیروند؟ چرا با وجودآنکه میدانند شرکتهای بیمه کاسب هستند ولی بازهم با انها قرارداد بیمه برای کارکنانشان میبندند؟ زیرا با بررسی مشکلات و نیازهای کارکنان و عدم توان و ظرفیت امر بیمه و درمان که در تخصصشان نیست این ضرورت را پیش آورده است

  25. کاتب می گوید

    اگر یک نظر سنجی بفرمایید هیچ کدام از همکاران از پرداخت ده درصد راضی نیستند نه بیمه درست درمانی نه امکانات رفاهی نه تسهیلاتی

  26. پنجتنی سردفتر 49مشهد می گوید

    با سلام
    وعرض ادب خدمت همکاران گرامی
    اولا :اعلام در خواستهای همکاران در خصوص تقسیم اسناد چه از طریق سایت وچه از طریق ارسال نامه مستقیم به ادارات ثبت و کانون لازم است تداوم داشته باشد پس از شکل گیری اراده کامل در ثبت وبه موازات ان بدنبال کسب و جلب نظر کامل دولت از جهت نظارتی که بر بانکها دارد باید بود
    ثانیا:مذاکراتی هم با بخشهای ذیربط در قوه قضائیه در حال انجام است
    ثالثا :بی نظمی موجود ومن جمله در مورد تقسیم اسناد ابعاد مختلفی دارد ساده اندیشی است که فقط به یک بعد ان توجه کنیم بخشی از مشکل مربوط به صدور ابلاغات خلاف قواعد است بخشی مربوط به نحوه توزیع دفاتر در شهر مثلا دقت فرمائید وقتی به دو دفتر در فاصله ده متری همدیگر اجازه تاسیس داده میشود چه مقدار اثار منفی از منظر امنیت حرفه ای همکاران دارد بعدی دیگر مربوط به عملکرد همکاران خود ماست بررسی عملکرد خود ما هم ضروری است و بعدی هم مربوط به بانک ها و واسطه های انها
    رابعا:امروزبخلاف سابق هیچ فردی بخود اجازه نمی دهد علنا از عدم تقسیم اسناد حمایت کندو همین امر مبین این است که با تحول مثبت در بافت مستحکم شده مدیریتی در نهاد های مرتبط زمینه برای اجرای تقسیم اسناد مناسب است

  27. پنجتنی سردفتر 49مشهد می گوید

    سلام
    جناب طباطبائی عزیز به عرض شما میرسانم بنده هر مرکز درمانی که برای انعقاد قرارداد مراجعه کردم نمونه ای از قراردادهای منعقده با بانکها را به عنوان الگو در اختیار م قرار دادند لذا این مقدمه که کل بانکها از طریق انعقاد قرارداد با شرکتهای بیمه مسائل درمانی اعضایشان را حل میکنند نیاز به ارائه دلیل قانع کننده دارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.