iran flag

تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی

همایش استانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با حضور روسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار گردید .

 

     

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در این همایش که از سوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد به بررسی اهمیت و چگونگی گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و ارگان های مربوطه پرداخته و از فعالین امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکرخراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد .

غلامرضا رحمتی زاده مدیر کل و مسؤول شورای امر به معروف و نهی از منکر ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی نیز در این همایش به پاس سعی و تلاش در جهت احیای ارزش های اخلاقی و معنوی اسلام و تلاش برای برپایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر موفق به دریافت لوح تقدیر گردید .

در قسمتی از این لوح آمده است :

لازم میدانیم از حمایت های جنابعالی و تلاش اعضای محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر در سال 1392 که منتج به کسب رتبه برتر در کارگروه مربوطه شده است تشکر و قدردانی نمائیم .

موفقیت شمارا در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی با نصب العین قراردادن آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهنمود های حکیمانه ی مقام معظم رهبری همراه با عزت و حسن عاقبت به خیری از ساحت ایزد منان مسئلت داریم .

در این مراسم از تلاش آقایان جواد خدادادزاده و سید سعید بنی هاشمی و خانم ها نرجس حق بین و طلعت شریعت زاده کارکنان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی که نقش موثری در تحقق فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر داشته اند با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

این گزارش می افزاید به این منظور از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر ثبت استان به برترین های امر به معروف و نهی از منکر ادارات ثبت اسناد و املاک در سطح استان هدیه و لوح تقدیر اهدا شد.

بدون نظر
  1. كاتب بالعدل می گوید

    بسمه تعالی-ایا شنیده ایدکه شهریست سردر دروازه ان ترازوی طلایی عدالت نصب شده با این توصیف که داخل شهر تنها یک قصابی وجود دارد ومردم موظف هستند گوشت دامهای خود را به چرخ گوشت این قصاب بریزند با این وصف که گرچه افراد ،گوشت با وزنهای متفاوت می اورند از یک کیلو بگیرید تا چند تن ولیکن برای رعایت عدالت به همه به صورت مساوی ۵ کیلو گوشت می دهند یقینا خواهید گفت:احمق ضرب در احمق می شود این جماعت نادان که بویی از فهم منطق و عدالت نبرده اند. عجیب است که کور خودمان هستیم وبینای مردم!دریک کشور اسلامی که داعیه عدالت عدل علی (ع)را دارد در کانون سردفتران و دفتریاران که مثلا همگی حقوق دان هستند چنین وضع تمسخرامیزی را قانونی کرده اند و۱۰درصد کانون متناسب با تحریرهر دفتربا تفاوتهای فاحش واریز می شود سپس از ان سمت همگی به صورت مساوی از خدمات بهره مند می شوند با استعلام از مراجع و علمای بزرگوار این کار خلاف شرع بوده زیرا که دین به چیزی حکم می کند که عقل حکم می کند. ارائه خدمات بیمه و بازنشستگی با توجه به خدمات، قانون وفرمول مشخصی داردو باید مثل مشاغل دیگر یک مبلغ معقول و برابر دریافت شود سپس به همه خدمات مساوی ارئه شود .البته درخواست ارئه گزارش از عملکرد و امور مالی کانون خواسته به حق سردفتران است .یا مهدی (ع)

  2. احمد می گوید

    با سلام خدمت این دوست عزیز ، عارضم خدمت ایشان که کسانی که چنین در آمدهای هنگفتی دارند چه احتیاجی به حقوق بازنشستگی دارند که جوش آن زمان را میزنند و اگر خیلی از پرداخت ۱۰ درصد بالا نگرانید ، کمی در درآمد فعلی تجدید نظرکنید و اسناد اضافی خود را به سایر همکاران بدهید که در این وضعیت اقتصادی،سالم کارکرده و درآمد کم دارند با احترام

  3. پنجتنی سردفتر 49مشهد می گوید

    سلام
    دوست عزیزم کاتب بالعدل :
    عدالت در ورود حق التحریر به حساب دفترخانه وتوزیع درامد یا همان تقسیم اسناد هم باید مورد توجه باشد اگر فردی از رانت استفاده کرده باشدچطور؟ اگر برای افرادی که نه بر اساس توان فردی (که متفاوت است و ارزشمند)بلکه بر اساس ارتباطات ناسالم خصوصا در چند سال اخیر در امد کسب کرده اند حقوق ویژه در نظر بگیریم به نظر حقیر انهم عادلانه نخواهد بود و میشود بی عدالتی ضرب در بی عدالتی .

  4. كاتب بالعدل می گوید

    جناب سردفتر پنجتنی اصولا پرداخت بیمه به تناسب حق التحریر اشتباه است بلکه باید طبق قوانین و اصول منطقی سایر بیمه ها در کشور به صورت برابر و مساوی (مثلا ماهانه هفتصد هزارتومان)از هر سردفتر دریافت شود سپس خدمات مساوی ارائه شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.