iran flag
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    گر مسلمانی از این است که حافظ دارد
    وای اگر از پس از امروز بود فردایی

  2. سردفتراینا می گوید

    باسلام واحترام وتشکرفراوان از پیگیری کانون ،موضوع مندرج درنامه بانک مسکن کذب بوده وحداقل درحوزه فعالیت دفتراینجانب قریب ۸۰درصداسنادرهنی به دفترخانه ارسال میگردد که برادر سردفتر ،خود رییس شعبه مسکن مربوطه می باشد وبازرسان بانک نیز از همکاران ایشان ومتاسفانه به هیچوجه عدالت رعایت نمیشود.درصورت امکان آمارمستند تقدیم میگردد

  3. دفتريار می گوید

    امیدوارم عدالت توزیع اسناد رهنی بانک مسکن و سایر بانکها انجام شود. بانک مسکن نزدیک این دفترخانه اسناد را به دفتری خارج از حوزه خود می فرستاد و عملا به سردفتر گفته بود اگر هوای ما را داشته باشی سند برات می فرستیم!!!! حتما باید سکه به رئیس بانک بدیم تا سند بفرستن؟ ولی از وقتی رئیس بانک عوض شده طی دو ماه دو سند رهنی داشتیم. امیدوارم همکار محترم این رئیس بانک را هم تطمیع نکند.

  4. سردفتر می گوید

    باسلام خدمت تمام همکارن محترم: بانکهای تجارت ،ملت رفاه ،سپه صادرات و…که ۵درصد سهام آنها دربورس واگذار شده می گویند ما خصوص هستیم ومن شخصا به این بانکها مراجعه نموده وبه صراحت می گویند ما خصوصی هستیم ودلمان می خواهد با هر دفترخانه ای که دوست باشیم کار می کنیم وبانک مسکن تنهابانک دولتی است که موظف است بادفاتر محدوده شعب بانک کارکند وآقای غلامزاده رییس محترم اداره حقوقی امورشعب بانک مسکن دم از رعایت عدالت درتقسیم اسناد رهنی بین دفاتر می زند جای بسی تاسف است ایشان از بالای گود نگاه می کند من چندین مورد از اسناد رهنی دفاتر رادیدم از ۴تا شعبه بانک مسکن تزریق می شود یک مورد آن را عرض کنم دفتر خانه ای در بلوار معلم بود هم ازبانک مسکن شعبه خیام هم از شعبه بلوار سجاد هم از شعبه بلوار معلم وهم ازشعبه بلوار دانشجو به این دفترخانه سند ارسال می شدکه سه سال پیش من تلفنی خدمت آقای غلامزاده مراتب فوق راعرض کردم وکفتم شعبه ما راعوض کنید ایشان گفتندامکان ندارد وقول دادند ما یک ماه دیگر همه دفاتر را منسجم می می کنیم ولی هیچ خبری از وعده وعید ایشان بعداز سه سال نشده است وطبق روال قبل هردو ماهی یک سند ویا حداکثر هر ماهی یک سند رهنی برای ما می آید ان هم در اوج بازار فعال مسکن ، آقای رییس محترم امورشعب و اداره حقوقی بان مسکن برای تسکین وجدان آرام خود هم که شده سرکی ازاتاق شیشه ای خود به شعب بانک مسکن داشته باشید وکل آمار اسنادرهنی یکسال گذشته شعبات مشهدرا استخراج و دراختیار کانون محترم سردفتران ودفتریاران خراسان قرارابدهید تامشخص خواهدشودکه عدالت رعایت شده است یا خیر؟

  5. Mahdi Nasiri می گوید

    فقط بانک مسکن ؟ اینهمه بانک دیگه که بعضا متن اسنادشون مختصر تر و وام پرداختیشون بیشتره پس چی ؟!

  6. ساکت می گوید

    جناب حسین پورضمن ابراز ارادت و تقدیر از زحمات شما و همکاران در کانون، یادتون نره با چه امیدی و به چه انگیزه ای همکاران شما رو انتخاب کردن، عمده مسایل بحث تقسیم اسناد و موضوع درآمد دفاتر بود،الان بعد از حدود دو سال چه پاسخی دارین به این قشر محروم و مظلوم بدین؟!!

  7. ساکت می گوید

    خبرها و درد دلهایی که این چند روز میشنوم قلب آدم رو به درد میاره و داره کم کم باعث افسردگی و یاس شدید بنده میشه ! شما در چه حالی هستین که چند ساله درگیر و مطلع این فجایع بعضیها و مظلومیت بعض دیگه هستین؟!!!!!
    ضمنا لطفا کامنتها رو هم ذیل این پست و هم ذیل پست نامه کانون به بانک مسکن تایید کنین، یادتون باشه شرعا و وجدانا باید پاسخی در قبال این سکوت غمبار خود داشته باشین و در یک کلام رسالت و تنها وظیفه و شانیت خود که نمایندگی و دفاع به نیابت و وکالت از این قشر مظلوم هست رو فراموش نکنین

  8. sayyed می گوید

    در خصوص تقسیم اسناد متاسفانه آنچه که بجایی نمیرسد فریاد تظلم خواهی همکارانی است که سالهاست محروم از اسناد بانکی هستند ، می باشد و اعضا هیئت مدیره کانون هم بخاطر برخورداری از درآمد بالا تاکنون هیچگونه فعالیت مثبتی در خصوص اجرای عدالت و تقسیم سناد نداشتند.
    اینکه گهگاهی یک نامه بفرستین و در سایت بگذارید فقط رفع مسئولیت است …
    انتظار ما از همه اعضا کانون محترم اینست که با جدیت و مصرانه پیگیر تقسیم اسناد با تعیین حداکثر و سقف درآمد از طریق سامانه ثبت آنی هست و اگر نمیتونین کار مثبتی انجام بدین لطفا استعفا بدین تا همکاران پیگیر جایگزین شما بشن.

  9. دفتریار می گوید

    بازرسی هایشان همش الکی است چون دفترخانه های هست که از چند شعبه دارند سند میگیرند

  10. سردفتر می گوید

    متاسفانه هیچ عدالتی وجود نداره. سهمیه دفتر من، بانک مسکن مرکزی مشهد است. ولی آخرین سندی که این بانک فرستاده مربوط به یک سال قبل است یعنی آبان سال ۹۲. و پیگیری های من هیچ فایده ای نداشته و کماکان هیچ سندی به این دفترخانه ارسال نمی شود.

  11. دفترمظلوم می گوید

    نمی دانم چرا فقط بانک مسکن؟ پس بقیه بانکها چی؟این بدان معنا است که بقیه بانکها دارند رعایت میکنند و فقط بانک مسکن نمی کند.یا این بدان معناست که این بانک مسکن است که برای شما سند نمی فرستدکه شما پیگیر شده اید.اگر از خدا می ترسید بگویید از سال ۸۷ هر چی بانکها برای دفاتر سند فرستادند شفاف آمار بدهند تا ببینیم این اسناد کجا می روند؟وکفی الله شهیدا بینی و بینکم.

  12. دفتریار دلسوز می گوید

    سلام جناب ساکت بهتر ساکت باشید

  13. کاتب می گوید

    هر کس به طریقی دل ما می شکند
    بیگانه جدا دوست جدا می شکند
    بیگانه اگر می شکند حرفی نیست
    از دوست بپرسید چرا می شکند ؟

  14. حسيني سردفتر 195 می گوید

    دوست عزیز با اسم مستعار دفتریار دلسوز ، چرا باید جناب ساکت یا دیگران ساکت باشند. لطفاً توجه کنید که امیرالمؤمنین علیه السلام می فرمایند:کسى که به عمل مردمى راضى باشد، شریک آنها محسوب مى‏شود و برای چنین شخصی دو گناه نوشته می شود: یکى گناه آن عمل و دیگرى رضایت به آن.

  15. کارمند دفتر اسناد می گوید

    شایان ذکر است بانکهای دیگر پیگیری شود
    وقتی از بانک های دیگر به دفتر خانه ای که با آن کار نمیکنند اجباری سند ارسال می شود نماینده های محترم بانکها خیلی برخوردهای سخت گیرانه انجام می دهند که پشیمان می شوی چرا سند از فلان بانک قبول کردیم
    اتفاقا بانک مسکن هم نمایندگان محترم و پیگیر دارد و هم عادلانه سند تقسیم میکند

  16. حسين می گوید

    به نام خدا
    با سلام خدمت همکاران محترم خواهشمند است در خصوص پیش نویس قانون دفاتر اسناد رسمی ونحوه سرمایه گذاری کانون در خصوص ۱۰درصد سهم کانون که از طرف دفاتر اسناد رسمی واریز میگردد و منحصر نبودن سرمایه کانون در حسابهای بانک ملی و راهکارهایی جهت سرمایه گذاری در تاسیس بانک خصوصی کانون سردفتران و یا سرمایه گذاری در صنعت و غیره که سود آوری بیشتری خواهد داشت اظهار نظر نمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.