iran flag

قانون‌مداری و حرکت بر مبنای قانون باید نقش محوری در رفتار سران دفاتر اسناد رسمی ایجاد کند


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا طالبی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با سران دفاتر اسناد رسمی شهرستان کرمان با تاکید بر قانون‌مداری و حرکت بر مبنای قانون‌ گفت: وظیفه مهم سران دفاتر رعایت قانون و کمک به نظم عمومی است و قانون‌گریزی و قانون‌شکنی از ناحیه هیچ فرد و مقامی هنجار تلقی نمی‌شود.


وی افزود: اگر این امر از ناحیه متصدیان اجرای قانون و نظم باشد به مراتب ناهنجار‌تر شناخته می‌شود و بدون شک رعایت قوانین و مقررات توسط سران دفاتر اسناد رسمی نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت حقوقی جامعه خواهد داشت.


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان عنوان کرد: هم‌اکنون نگاه مثبتی نسبت به خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی در جامعه وجود دارد که باید تلاش شود همواره این دیدگاه مثبت ارتقاء یابد.


وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در کانون سران دفاتر و دفتریاران استان کرمان‌ تصریح کرد: امیدواریم این کانون منشا‌ خدمات هر چه بهتری به مردم کرمان باشد و قرار نیست که بار تمام مشکلات را اعضای هیئت مدیره به دوش بکشند؛ سایر سران دفاتر می‌توانند در یاری رساندن و دلسوزی برای پیشبرد اهداف کانون سهیم باشند.


طالبی‌زاده با اشاره به جایگاه دفاتر اسناد رسمی در بین مردم‌ گفت: مردم برای انجام برخی امور ثبتی به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کنند و برخورد خوب سران دفاتر می‌تواند نگاه مردم را به سازمان ثبت اسناد و املاک تغییر دهد.

وی به روند مطلوب اجرای سامانه ثبت آنی در سطح استان اشاره کرد و افزود: سران دفاتر اسناد باید مشکلات احتمالی را که حین کار با این سامانه بروز می‌کند به ادارات ثبت حوزه فعالیت خود منعکس کنند تا با تکمیل زیرساخت‌های سیستمی شاهد دفترخانه‌‌های پویا و به‌روز برای خدمت‌رسانی به مردم باشیم

بدون نظر
  1. اکبری می گوید

    انشاله با تصویب هرچه زودتر قانون حذف دفاترثبت اسناد ، شاهد خدمات بهتر و سریعتر همکاران محترم به مردم باشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.