iran flag

نقل و انتقال مسکن مهر ظرف چند روز

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که برای نقل و انتقال واحد مسکن باید خریدار و فروشنده با هم به شرکت عمران مراجعه کنند، گفت:‌ پروسه انتقال واحدهای خودمالکی مسکن مهر چند روز زمان می‌برد
.
نقل و انتقال مسکن مهر ظرف چند روز
 

به گزارش گروه اقتصاد رویکرد، حسن ولی‌پور با اشاره به این‌که برای نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر خریدار و فروشنده باید با هم به شرکت عمران پردیس مراجعه کنند، اظهار کرد: در این صورت ما واحد مسکن مهر را به نام خریدار می‌زنیم.

وی با بیان این‌که این پروسه سیکل اداری دارد به شرایط خرید و فروش واحدهای مسکن مهر اشاره و تصریح کرد:‌ هر فرد نمی تواند بیش از یک واحد خریداری کند، ضمن آنکه نباید بدهی بانکی داشته باشد.

وی با بیان این‌که فروشنده مسکن مهر در صورت داشتن دفترچه قسط نباید بدهی اقساط داشته باشد، یادآور شد: مراجعه کنندگان بیشتر به صورت انفرادی بوده که به این افراد گفته‌ایم شرکت عمران نمی‌تواند مسکن را بخرد یا بفروشد. از این رو اعلام کرده‌ایم فقط در صورت مراجعه خریدار و فروشنده نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر انجام پذیر است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: اگر واحد مسکن مهر خودمالکی باشد نقل و انتقال آن ظرف چند روز انجام می‌شود، اما واحدهای نیمه تمام و آنهایی که قرارداد پیش‌فروش دارند، کمی طولانی‌تر است.

وی تاکید کرد: در خصوص کسانیکه که دفترچه اقساط را دریافت کرده باشند چه واحدهای خودمالکی و چه واحدهای ۹۹ ساله -نقل و انتقال- ظرف چند روز انجام می شود.

بدون نظر
  1. همکارشهرستانی می گوید

    قابل توجه همکاران وکانون مرکز بازهم یک دورزدن دیگردفترخانه ها واین بار مسکن مهرکه خودشان نقل وانتقال راصورت می دهند!لطفا کانون محترم به هوش باشدتاقبل ازاینکه کارازکاربگذرد فکری به حال دفترخانه هابکنند چون این طورکه پیش میرود همه خواهند توانست وظیفه انتقال اسنادراانجام دهند الا دفترخانه ها !

  2. دفتری در مشهد می گوید

    به نظرمن هم همکارمون درست فرمودن باید هر چه زودتر کانون مرکز افدام کند وگرنه میشود حکایت اسناد اتومبیل و راهنمایی و رانندگی و یا حکایت چند سال پیش تعهد های مخابرات

  3. ناشناس می گوید

    ببخشید کار دلالی بنگاهها را انجام می دهند نه انتقال سند را

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.