iran flag

۸۳ میلیارد تومان به اجرای طرح کاداستر اختصاص یافت

 

صحن علنی مجلس

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب بندی از لایحه بودجه مقرر کردند ۸۳ میلیارد تومان در راستای اجرای طرح کاداستر به سازمان ثبت اسناد و املاک اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر در جلسه علنی نوبت صبح روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی بند های هزینه ای لایحه بودجه در دستور کار مجلس قرار گرفت.

نمایندگان پیش از این با تصویب بخش در آمدی بندی از لایحه بودجه به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اجازه دادند به ازای هر مورد ارائه پاسخ الکترونیک به استعلامات و اعلام وضعیت املاک از بانک جامع اطلاعات املاک، علاوه بر تعرفه مصوب دریافتی، در مناطق شهری مبلغ سیصد هزار (۳۰۰.۰۰۰) ریال و در مناطق غیرشهری مبلغ یکصد هزار (۱۰۰.۰۰۰) ریال أخذ و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند. امروز نیز با تصویب بخش هزینه ای این بند مقرر کردند مبلغ هشتصد و سی میلیارد و دویست میلیون (۸۳۰.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از محل ردیف ۱۴۱-۵۳۰۰۰۰ متناسب با وصولی به منظور اجرای طرح حدنگار (کاداستر) جامع کشور به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اختصاص می‌یابد.

علاوه پیش از این با تصویب بخش در آمدی بندی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اجازه داده می‌شود که بخشی از آموزش‌های غیررسمی خود را از طریق ارائه آموزش‌های پیامکی و مجازی با مشارکت بخش غیردولتی ارائه و سهم خود از درآمد حاصل را وصول و به ردیف درآمدی ۱۴۰۱۰۳ واریز کند. در بخش هزینه ای این بند نیز مقرر شد مبلغ سی و شش میلیارد (۳۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال متناسب با وصولی در اختیار سازمان فنی و حرفه ای قرار می‌گیرد.

 

همچنین در ادامه بررسی لایحه بودجه با تصویب بخش هزینه ای بندی دولت موظف شد از داروهای دامی آماده مصرف و واکسن‌های طیور مشابه تولید داخل معادل پنج درصد (۵%) و غیرمشابه معادل دو درصد (۲%) ارزش فروش محصولات وارداتی أخذ و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نماید. در ادامه نیز با تصویب بخش هزینه ای این بند مقرر شد مبلغ یکصد و هفتاد و پنج میلیارد (۱۷۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از محل ردیف ۱۴۳-۵۳۰۰۰۰ متناسب با وصولی به منظور تأمین هزینه‌های موردنیاز پایش باقیمانده‌های دارو، سموم و مواد زیست‌شناختی(بیولوژیکی) در فرآورده‌های خام دامی و نمونه‌برداری و آزمایش و خرید امکانات و تجهیزات نمونه‌برداری و آزمایش خارجی و آزمایشگاهی دارو و مواد زیست‌شناختی در قالب مبادله موافقتنامه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، شصت درصد (۶۰%) به سازمان دامپزشکی کشور و چهل درصد (۴۰%) به مؤسسه تحقیقات و سرم‌سازی رازی اختصاص یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.