iran flag

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: طرح کاداستر انقلابی در انجام امور ثبتی ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: طرح کاداستر انقلابی در انجام امور ثبتی ایجاد می‌کند
 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصویب طرح جامع کاداستر را انقلابی در زمینه انجام امور ثبتی و ارائه خدمت به مردم خواند و گفت: این طرح با اجرایی شدن تا حد زیادی موجب تسریع و تسهیل انجام امور ثبتی مردم می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان اظهار داشت: اقدامات انجام گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک کرمان اقداماتی مثبت و مهم است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه ارائه خدمت به مردم در ادارات ثبت این اقدامات و پیشرفت‌های سازمان ثبت را از جمله خدمات خوبی دانست که در زمینه تسریع در کار ارباب رجوع در کشور انجام گرفته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس و نمایندگان ملت برای کمک و همکاری در راستای رفع مشکلات پیش‌روی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای خدمت‌رسانی به مردم خبر داد.

پورابراهیمی همچنین تصویب طرح جامع کاداستر را انقلابی در زمینه انجام امور ثبتی و ارائه خدمت به مردم خواند و خاطرنشان کرد: این طرح با اجرایی شدن تا حد زیادی موجب تسریع و تسهیل انجام امور ثبتی مردم می‌شود.

وی با اشاره به حساسیت کارشناسی در موضوعات ثبتی بیان داشت: کارشناس ثبت در صورتی که از لحاظ مادی تامین نباشد، در مقام انجام وظیفه خود آسیب‌پذیر است و در صورتی که ما بتوانیم وی را از لحاظ حقوق و مزایا تامین کنیم، این امر موجب سلامت کاری وی و سازمان می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمان هم در حاشیه این بازدید بیان داشت: اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک در حوزه‌های مختلف قابل‌تحسین است و این پیشرفت‌ها به انجام سریع‌تر امور مردم منجر می‌شود.

محمدرضا فتوت ادامه داد: با وجود مشکلات مالی موجود در سطح استان کرمان و با توجه به اهمیت حوزه ثبت اسناد و املاک و پیشرفت‌هایی که در این زمینه صورت گرفته، آمادگی هرگونه همکاری را در حوزه برنامه‌ریزی و بودجه با آن اداره کل را داریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.