iran flag

پیام تبریک رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آستانه سال نو

دکتر تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آستانه فرارسیدن سال جدید در پیامی از تلاش کارکنان این سازمان و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق قدردانی کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ، دکتر تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آستانه فرارسیدن سال جدید در پیامی از تلاش کارکنان این سازمان و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق قدردانی کرد.

 

    متن پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فَانظُرْ إِلَى آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا إِنَّ ذَلِکَ لَمُحْیِی الْمَوْتَى وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

 

(( پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می گرداند. در حقیقت، هم اوست که قطعاً زنده کننده مردگان است و اوست که بر هر چیزی تواناست.))

 

همکاران گرامی

 

با سلام و تحیّت

 

بحمدلله در پرتو عنایات الهی، بار دیگر گذر یک سال از عمر را تجربه کردیم. سالی پر از رویدادهای مختلف که خاطره ها و نتایج گوناگونی را برایمان رقم زد.

 

در سالی که گذشت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اجرای منویّات مقام معظم رهبری مدظله العالی و سیاست های ابلاغی ریاست محترم قوه قضاییه و برنامه های مصوّب سازمان، گام های بلند و هدفمندی را در عرصه تحول بنیادی  برای رسیدن به جایگاه برتر خدمات رسانی به مردم و ارتقاء نظم حقوقی جامعه برداشت که بارزترین آنها در گسترش خدمات الکترونیک ثبتی و استفاده از فن آوری های روز در بهبود و اصلاح فرآیندها تجلی پیدا کرده است. بدون شک تلاش و اهتمام همه همکاران در سطح کشور زمینه تحقق این امر مهم را فراهم نمود.

 

در آستانه فرا رسیدن دوباره بهار طبیعت و حلول سال جدید از تلاش و پشتکار همه کارکنان خدوم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق تقدیر و تشکر نموده و سالی سرشار از سعادت و بهروزی برای شما عزیزان و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم.                                

                                                                                                        احمد تویسرکانی

 

                                                                                                    معاون رئیس قوه قضاییه و

                                                                                        رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

بدون نظر
  1. علیارتاریزاده می گوید

    اینجانب هم پیشاپیش برجناب عالی تبریک واز تحولات عظیم درامورات صورت گرفته این سازمان تشکر وقدر دانی مینمایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.