iran flag

پیام تسلیت کانون خراسان به جناب آقای محمد اکبر ذولفقاری بازرس محترم ثبت استان


بازگشت همه به سوی اوست


با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم جناب آقای محمد اکبر ذولفقاری بازرس محترم ثبت استان  درغم از دست دادن پدرخود مرحوم مغفور محمد حسین ذولفقاری به سوگ نشسته اند این مصیبت را به ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده وعلودرجات و رحمت واسعه الهی را برای آن  مرحوم آرزو و برای بازماندگان صبری جزیل از خدای منان مسئلت مینمائیم.


به اطلاع همکاران می رساند مراسم تشییع و تدفین فردا یکشنبه 94/1/2 راس ساعت 14 از شهرستان فردوس به روستای برون و تعزیه روز دوشنبه صبح و عصر روستای برون و مراسم مشهد روز شنبه عصر 94/1/8  ازساعت 15 الی 17 ، درمحل مسجدامام علی (ع) واقع در بلوار معلم بعد از چهارراه دانشجو بین معلم 40 و 42 برگزار می گردد.  


 کانون سردفتران و دفتریاران خراسان

 

۵۶ نظرات
  1. سید حمید هاشمی سردفتر 35مشهد می گوید

    جناب آقای ذولفقاری درگذشت پدرعزیزتان رابشما وخانواده محترم وخاندان بزرگ ذولفقاری تسلیت عرض مینمایم روحش شاد

  2. دفتر ۷مشهد-بدیعی می گوید

    همکارگرامی جناب حاج آقای ذوالفقاری
    درگذشت ابوی گرامی را خدمت حضرتعالی وخانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم .برای آن مرحوم از درگاه ایزدمنان رحمت واسعه خواستارم .

  3. سردفتر و دفتریار۲۴۴مشهد-توانا می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری مصیبت وارده را به شما و سایر بازماندگان تسلیت میگوییم و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت مینماییم.

  4. سران دفاتر اسناد رسمی تربت حیدریه می گوید

    جناب ذوالفقاری بازرس محترم ثبت استان غم فراق مادر بسیار سخت است.ازدرگاه خداوند برای ان از دست رفته رحمت و مغفرت و برای حضرتعالی صبر و بردباری خواستاریم. ما را در غم خود شریک بدانید.

  5. احمدنیا دفتر 149 مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری بازرس محترم ثبت استان درگذشت ابوی گرامیتان را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم . خداوند ایشان را قرین رحمت فرماید .

  6. ملک زاده دفتر 168 مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری درگذشت ابویتان را به شما تسلیت عرض میکنم و ان شاالله که خداوند به شما و سایر بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.

  7. دفاتر اسنادرسمی شهرستان نیشابور می گوید

    با سلام بازگشت همه به سوی اوست

    با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم جناب آقای محمد اکبر ذولفقاری بازرس محترم ثبت استان درغم از دست دادن پدرخود مرحوم مغفور محمد حسین ذولفقاری به سوگ نشسته اند این مصیبت را به ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده وعلودرجات و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم آرزو و برای بازماندگان صبری جزیل از خدای منان مسئلت مینمائیم.خدایش بامرزد همکار محترم ما را درغم خود شریک بدانید. سران دفاتر اسنادرسمی شهرستان نیشابور.

  8. سردفترودفتریاروکارکنان دفتر 119مشهد می گوید

    جناب اقای ذوالقفاری مصیبت وارده رابشماوخانواده محترم تسلیت وبرای مرحوم پدرتان علو درجات رامسئلت داریم

  9. حسین اورعی سردفتر55مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری درگذشت پدرگرامیتان رابه شماوخانواده محترم تسلیت عرض نموده وغفران الهی رابرای آن مرجوم خواستارم.

  10. باقری 277 می گوید

    جناب ذوالفقاری
    درگذشت پدر گرامیتان را به شماو خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده ، برای آن مرحوم غفران واسعه اللهی و برای شماو سایر بازماندگان صبری جزیل از ایزد یکتا مسئلت دارم .

  11. حسین زاده سردفتر 30 مشهد می گوید

    همکار محترم مصیبت وارده را به شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی را از درگاه ایزد مننان مسئلت داریم.

  12. سردفتر 292 مشهد می گوید

    بازگشت همه به سوی اوست
    جناب آقای ذوالفقاری مصبیت از دست دادن پدر ارجمندتان را تسلیت عرض نموده از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای شما و بستگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم

  13. سران دفاتر اسنادرسمی تربت حیدریه می گوید

    جناب ذوالفقاری بازرس محترم ثبت استان رحلت پدر گرامیتان را به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده از درگاه ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری خواستاریم.

  14. علی اصغر محمدیان فر سردفتر20جوین می گوید

    جناب اقای ذوالقفاری مصیبت وارده رابشماوخانواده محترم تسلیت وبرای مرحوم پدرتان علو درجات رامسئلت داریم

  15. سردفتر و دفتر یار دفتر 105 مشهد می گوید

    سرور گرامی جناب آقای ذوالفقاری
    با نهایت تاثر مصیبت از دست دادن پدر گرامیتان را بشما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای آنمروح مغفرت الهی و برای شما و دیگر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم .

  16. احمد داوری می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری درگذشت ابوی گرانقدرتان را تسلیت عرض مینمایم برای جنابعالی و خانواده محترم صبر بر مصیبت و برای آن مرحوم غفران الهی را از خداوند خواستارم .

  17. سردفتر و دفتریار 179 می گوید

    همکار گرامی جناب آقای ذوالفقاری مصیبت وارده را تسلیت عرض مینماییم و برای جنابعالی و خانواده محترم صبر و برای آنمرحوم غفران الهی آرزومندیم

  18. اسمعیل صادق زاده ( صادقی) دفتر282مشهد می گوید

    همکارگرامی جناب آقای ذوالفقاری وخاندان محترم درآستانه سال نو مصیبت وارده راتسلیت عرض نموده وبرای آن برادربزرگوار صبرو بردباری آرزو میکنم.

  19. غلامرضا آگنج سردفتر250 مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری درگذشت پدرگرامیتان را به شماو خانواده محترم تسلیت عرض نموده وبرای آن مرحوم رحمت و غفران الهی را خواستارم

  20. قلی زاده سردفتر 312 مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان صبری جزیل آرزومندم.باشد که آن مرحوم، با بهترین بندگان خداوند محشور شوند.

  21. سردفتر224مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری بازرس محترم ثبت استان خراسان رضوی مصیبت وارده رابه شما وسایر بازماندگان تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای آن مرحوم مغفوراز درگاه ایزد منان رحمت واسعه را مسئلت مینمائیم

  22. سردفتر و دفتریار 129 مشهد می گوید

    جناب ذوالفقاری بازرس محترم ثبت استان مصیبت وارده را به شماو سایر بازماندگان تسلیت میگوییم و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان رحمت واسعه خواستاریم

  23. سردفتر ودفتریار وکارکنان دفتر اسناد رسمی 43 کاشمر می گوید

    جناب آقای ذوالقاری :
    مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـتدرگذشت مرحوم پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

  24. دفتر اسناد 233 مشهد - حسین شریفی می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری مصیبت وارده را به شما و سایر بازماندگان تسلیت میگوییم و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت مینماییم.

  25. ناصری -- سردفتر342مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری، با تسلیم به مشیت الهی،مصیبت از دست دادن پدر بزرگوارتان را به جنابعالی تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات وغفران و رحمت واسعه الهی وبرای بازماندگان صبر وشکیبایی مسئلت می نمایم.

  26. سردفتر296 می گوید

    جناب اقای ذوالفقاری فقدان سایه محبت امیز پدر را تسلیت و از درگاه ایزد منان برای جنابعالی صبر جزیل خواستاریم.

  27. سردفتر و دفتریار اسناد رسمی 146 مشهد می گوید

    جناب آقای ذولفقاری درگذشت پدرعزیزتان رابشما وخانواده محترم وخاندان بزرگ ذولفقاری تسلیت عرض مینماییم.

  28. غلامرضا آگنج - سردفتر 250 مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری ؛ بازرس محترم ثبت استان خراسان رضوی
    مصیبت درگذشت ابوی گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران الهی و رحمت واسعه مسئلت مینماییم .

  29. سردفترودفتریاراسنادرسمی 1گناباد می گوید

    جناب اقای ذوالفقاری مارادرغم ازدست دادن پدرگرامیتان شریک بدانیدازدرگاه ایزدمنان تقاضای غفران وافر برای عزیز ازدست رفته وبرای شماوسایربازماندگان مکرم ان مرحوم مغفورخواهان صبری جزیل هستیم روحشان شاد

  30. سردفترو دفتریار دفتر اسناد 155مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری مصیبت وارده را خدمت حضرتعالی و خانواده مححترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی برای آن مرحوم رحمت و غفران بی پایان و برای بازماندگان صبر جمیل خواهانیم

  31. مهدی جعفری دفتر309مشهد می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون.درگذشت ابوی گرامی آقای ذوالفقاری را تسلیت و برای ایشان و بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم رحمت و غفران را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم

  32. جواد طاهری دفتر 206 مشهد می گوید

    جناب ذوالفقاری مصیبت وارده را به شما وسایر بازماندگان تسلیت عرض نموده از خداوندمنان برای آن مرحوم غفران ورحمت الهی وبرای شما بزرگوار صبروشکیبایی آرزو دارم.

  33. سردفتر اسناد رسمي 321 مشهد می گوید

    با عرض تسلیت ، مارا در غم خود شریک بدانید

  34. برهان سردفتر 164 مشهد می گوید

    از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و صبر وشکیبائی را برای بازماندگان مسئلت دارم

  35. دفتر 280مشهد می گوید

    جناب اقای ذوالقفاری مصیبت وارده رابشماوخانواده محترم تسلیت وبرای مرحوم پدرتان علو درجات رامسئلت داریم

  36. دلاوری نژاد سردفتر192 مشهد می گوید

    جناب حاج آقای ذوالفقاری درگذشت پدر گرامیتان را خدمت حضرتعالی وخانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم از درگاه ایزدمنان رحمت واسعه و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر خواستارم .

  37. نیک ذات . دفتریار 312 مشهد . می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری بازرس محترم اداره ثبت اسناد و املاک مشهد ، از دست دادن پدر اندوه بزرگیست .این غم عظیم را تسلیت عرض نموده و در غمتان شریکم و متاسف شدم .

  38. دفتر 28 مشهد می گوید

    جناب ذوالفقاری مصیبت وارده رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم مارا در غم خود شریک بدانید

  39. جلیل و رضا صبری - سردفتر و دفتریار 270 مشهد می گوید

    انالله و اناالیه راجعون .
    جناب آقای ذوالفقاری .
    درگذشت پدر بزرگوارتان را به شما و خانواده و خاندان محترم تسلیت عرض می نمائیم .
    با آرزوی علو درجات برای آن فقید سعید ، صبر و اجر بازماندگان ، خانواده و جناب عالی را از درگاه احدیت خواستاریم.

  40. نماینده ثبت و دفتریار می گوید

    همکارگرامی جناب آقای ذوالفقاری وخانواده محترم ذوالفقاری ،دراین ایام فاطمیه مصیبت وارده راتسلیت عرض نموده وبرای بازماندگان صبرجزیل مسئلت می نماییم

  41. آرش محمدزادگان خويي می گوید

    آرش محمدزادگان خویی
    سردفتر ٢١۶ مشهد
    برادر ارجمند جناب آقای ذوالفقاری
    مصیبت وارده را حضور جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و علو درجات و رحمت واسعه الهی برای شادروان مسألت دارم.

  42. مرجانی 12 مشهد می گوید

    جناب حاج آقای ذوالقاری بازرس محترم اداره کل ثبت اسناد خراسان مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسئلت دارم .

  43. حامد شايسته دفتر148 مشهد می گوید

    ناب حاج آقای ذوالفقاری درگذشت پدر گرامیتان را خدمت حضرتعالی وخانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم از درگاه ایزدمنان رحمت واسعه و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر خواستارم

  44. ارتضاءسردفتر ودفتر یار36 مشهد می گوید

    جناب حاج آقای ذوالفقاری تسلیت و تعزیت عرض نموده علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم آرزو و برای بازماندگان صبری جزیل از خدای منان مسئلت مینمائیم

  45. دفتر اسنادرسمی 2مشهد مقدس-اکبر قراولباشی می گوید

    سرور گرانقدر جناب آقای ذولفقاری مصیبت وارده را بشماو خانواده محترمتان تسلیت و تعزیت عرض مکنیم مارادرغم خود شریک بدانبد.سردفتر و کارمندان دفتر اسنادرسمی ۲مشهد

  46. محمد جواد زبردست دفتر 135 می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری مصیبت وارده را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برایتان از خداوند عزوجل صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.محمد جواد زبردست سردفتر اسناد رسمی ۱۳۵ مشهد

  47. الب ارسلان زاهدی قصبه می گوید

    انالله واناالیه راجعون جناب ذوالفقاری بازرس محترم ثبت استان مصیبت وارده رابشماوخانواده محترم تسلیت عرض نموده خداوند ایشان را قرین رحمت فرماید .

  48. موحدان -نیکزاد دفترخانه ۱۸۳مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری بازرس محترم ثبت استان عروج ملکوتی پدر گرامیتان را ازصمیم قلب به شما وخانواده عزیزتان تسلیت گفته مارا در غم خود شریک بدانید برای آن مرحوم مغفرت وبرای حضرتعالی بردباری آرزومندیم

  49. رافتي سردفتر339مشهد می گوید

    جناب حاج اقای ذوالفقاری غم فراق عزیزان همچنان آتشی بر دل وجان است .همدردی مارا در تحمل این سوگواری بپذیرید . غفران خداوند رحمان رابرای ان مرحوم وبردباری را برای شما آرزومندیم .
    همکاران شما در دفتر اسناد رسمی ۳۳۹ مشهد

  50. سردفتر و پرسنل دفترخانه 225 مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری فقدان پدر بزرگوارتان ما را سخت اندوهگین ساخت ،غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم

  51. ناشناس می گوید

    جناب آقای ذوالقاری مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران الهی و برای شما صبر از خداوند متعال مسئلت دارم

  52. اکبری دفتر 112 مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالقاری مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران الهی و برای شما صبر و شکیبائی از خداوند متعال مسئلت دارم

  53. دفتر336 مشهد می گوید

    علو درجات وغفران الهی رابرای ایشان وصبروشکیبائی رابرای شماازخداوندمتعال خواستاریم.

  54. دفتر ٢٩٧ مشهد می گوید

    جناب اقای ذوالفقاری ، بازرس محترم ، از دست دادن ابوی عزیزتان را تسلیت عرض مینمایم واز خداوند منان امرزش و رحمت برای ان زنده یاد خواستارم . خداوند به شما وهمه بازمانده ها صبر عنایت فرماید . ما را هم در غم خود شریک بدانید .

  55. ساکت می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری ، درگذشت ابوی گرامی رو خدمت جناب عالی و سایر بازماندگان معزز تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال بقای عمر شما و آمرزش آن فقید سعید و صبر و اجر بر شکیبایی بر این مصیبت مولمه رو خواستارم

  56. اشكان فرخنده فال دفتر ٧٩مشهد می گوید

    جناب آقای ذوالفقاری درگذشت پدرگرامیتان را به شماو خانواده محترم تسلیت عرض نموده وبرای آن مرحوم رحمت و غفران الهی را خواستارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.