iran flag

تسلیت به همکار

انا لله وانا الیه راجعون با خبر شدیم پدر همکار گرامی مان آقای سید جعفر حسینی سردفتر محترم دفتر خانه 6 تربت حیدریه (مرحوم سید محمد حسین حسینی )دار فانی را وداع گفته اند ،این مصیبت را به ایشان و خانواده های حسینی تسلیت عرض می نمائیم واز خداوند متعال طلب صبر و شکیبایی برای بازماندگان آن مرحوم و غفران و مغفرت الهی و علو درجات برای آن مرحوم مسئلت داریم.                                                                      

به استحضار می رساند مجالس ختم آن مرحوم امروز شنبه از ساعت 9تا11 صبح و بعداز ظهر ازساعت 14/30تا16/30وفردا یکشنبه از ساعت 9تا11 صبح در تربت حیدریه بلوار امام رضا (ع)  مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) معروف به قلعه می های تربت حیدریه برگزار می گردد.تسلیت 2

 

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

۷ نظرات
  1. [حسین قلی زاده سردفتر 48 مشهد می گوید

    درگذشت پدر همکار گرامی مان آقای سید جعفر حسینی( مرحوم سیدمحمد حسین حسینی )را خدمت ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم.

  2. مجتبی زرندی سردفتر 8 مشهد می گوید

     ” کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ”  همکار عزیز آقای سید جعفر حسینی ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید .

  3. توانا-سردفتر و دفتریار دفتر244مشهد می گوید

    همکار گرامی جناب آقای حسینی، درگذشت ابوی محترمتان را خدمت شما و سایر بازماندگان تسلیت گفته و از خداوند برای روح آن مرحوم طلب آرامش و غفران الهی داریم.

  4. کاظم جهانی سردفتر7 تربت حیدریه می گوید

    همکارودوست گرامی درگذشت پدرمحترمتان رابه شماوخانواده عزیزتان تسلیت وتعزیت عرض می نمایم مارادرغم خودشریک بدانید

  5. حسین اورعی .سردفتر55مشهد می گوید

    همکارمحترم جناب آقای حسینی.مصیبت وارده رابه شماتسلیت عرض میکنم وغفران الهی برای مرحوم ازخداوند خواهانم.

  6. محمدی می گوید

    همکار محترم جناب آقای سید محمد جعفر حسینی ضایعه فقدان و در گذشت پدر بزرگوارتان را به شما و خانواده محترمتان از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز از دست رفته غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم. ارادتمند شما ابوالفضل محمدی دفتر یار دفتر یک فیض آباد

  7. امیر لعل نوری دقتریار 61 مشهد می گوید

    خداوند رحمت کند روحش شاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.