iran flag

آمریکا با طرح جنگ سایبری عهد شکنی می کند/ ایران پیروز جنگ سایبری خواهد بود

اسفنانی:

آمریکا با طرح جنگ سایبری عهد شکنی می کند/ ایران پیروز جنگ سایبری خواهد بود

آمریکا با طرح جنگ سایبری عهد شکنی می کند/ ایران پیروز جنگ سایبری خواهد بود

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با طرح جنگ سایبری عهد شکنی می کند، تاکید کرد: توان دفاع سایبری ایران جزو اولین های جهان است بنابراین در این جنگ بازنده آمریکا خواهد بود

محمدعلی اسفنانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه در لایحه دفاعی آمریکا پنتاگون درخصوص راه‌اندازی جنگ سایبری علیه رقبای این کشور از جمله ایران ملزم شد،گفت: اینکه بعد توافق هسته ای آمریکا چنین در لایحه بودجه اش خود را برای جنگ سایبری با جمهوری اسلامی آماده می کند حاکی از عهد شکنی است.

بد عهدی آمریکا به دنیا ثابت شده است

نماینده مردم فریدن در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه چنین رفتاری از آمریکا دور از انتظار نبود، اظهار داشت: طبیعت دولت آمریکا این است که حرف و عملش یکی نیست. سال های سال است که به دنیا ثابت شده که مسئولان این کشور هرگز به تعهداتش پایبند نبوده است.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها همواره عهد شکن و پیمان شکن بوده اند و هرگز  به تعهدات خود پایبند و اینکه امروز در بودجه دفاعی خود جنگ سایبری علیه ایران، چین، روسیه و کره شمالی مرطرح کرده است دور از انتظار نبود.

 ایران در جنگ سایبری پیروز میدان خواهد بود

اسفنانی در باره توان دفاع سایبری جمهوری اسلامی ایران گفت: صراحت می گویم در بخش سایبری ایران جزو اولین کشورها در دنیا است. اعتقاد دارم که نه تنها در جنگ سایبری کم نمی‌آوریم بلکه پیروز میدان خواهیم بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید براینکه ایران خوش نداریم از توان سایبری در راستای ایجاد فضای تنش زا بین کشورها استفاده کنیم، اظهار داشت: با این حال توان دفاعی سایبری ایران جز اولین کشورها در دنیا است و نه تنها آسیب نخواهیم بلکه آن کسی که رو سیاه خواهد شد آمریکایی‌ها هستند.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، در میان انبوه مواد و تبصره‌های هزار و سیصد صفحه‌ای «قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا (NDAA)»، که روز سه‌شنبۀ هفته جاری به تصویب نمایندگان رسید، ماده‌ای وجود دارد که خواستار تلاش وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای افزایش توان جنگ سایبری این نهاد و جلوگیری از بروز کارزار عظیم این کشور با رقبای آن در فضای مجازی شده است.

در بند ۱۶۴۶ لایحه مذکور، بطور مشخص از کشورهایی نظیر ایران، روسیه، چین و کره شمالی بعنوان رقبایی نام برده شده است که فرماندهی سایبری پنتاگون باید بیش از همه در مقابل آنها از آمادگی بالایی برخوردار باشد./

نقل از خانه ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.