iran flag

خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت

آرم 2

به استحضار همکاران محترم میرساند حسب بررسی های بعمل آمده توسط کارگروه تعیین شده از طرف کانون دو دستگاه اسکنر اثر انگشت سوپریما کمبو و فوترونیک مورد  تایید قرار گرفته است ، فلذا خرید دو دستگاه مذکور به همکاران محترم پیشنهاد میگردد . با عنایت به اعلام قیمت قطعی دستگاه فوترونیک همکاران محترمی که تمایل دارند دستگاه مذکور را خریداری نمایند ، مبلغ 3800000 ریال به حساب شماره 0106181943007بانک ملی خیابان دانشگاه بنام کانون سردفتران خراسان واریز و فیش واریزی را به دفتر کانون تحویل فرمایند بدیهی است که قیمت قطعی دستگاه سوپریما کمبو متعاقبا اعلام میگردد ، همکاران محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاههای مذکور با آقایان میرشفیعی و توکلی با شماره تلفن های 09151150109 و09153039650 تماس حاصل فرمائید،همکاران محترمی که قصد خرید چند دستگاه را دارند طبق توصیه واحد فناوری سازمان از برندهای متفاوت تهیه نمایند، ضمنا در خصوص تحویل و راهنمای نصب دستگاههای مذکور متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

 

 

 

 

 

واریز

 

۱۲ نظرات
  1. اصغری می گوید

    با سلام به نظر بنده دستگاه سوپریما کمبو بدلیل اینکه محصول کشور کره جنوبی است از کیفیت بیشتری برخوردار است

  2. حسین می گوید

    اقدامات دقیقه ۹۰ بهترازاین نمی شود

  3. مهدی می گوید

    فتورنیک ۳۵۰ خریدن استانهای دیگه چرا اینقدر گرون میدید

  4. محمد آزاد می گوید

    با سلام و تشکر از زحمات هیات مدیره محترم اطلاعات مختصری در خصوص دستگاه Suprema BioMini Combo با اجازه ریاست محترم کانون به اطلاع همکاران عزیز میرسانم ۱ – دارای گواهی استاندارد تصویر NIST و استاندارد های (ANSI-378 / ISO 19794-2، ISO 19794-4) 2 – استاندارد فشرده سازی تصویر ( WSQ) 3 – دارای استاندارد های اف بی آی آمریکا ۴ – دارای برترین مکانیزم تشخیص اثر انگشت بر مبنای جستجوی اثر انگشت زنده با استاندارد (LFD) 5 – بهترین و برترین الگوریتم تشخیص اثر انگشت جهان در مسابقات MINEX NIST و FVC 6 – دارای گواهی استخراج الگو اثر انگشت و تطبیق اثر انگشت FIPS 20 7 – سرعت بالا در تطبیق اثر انگشت : یک ثانیه به ازای ۱۰۰.۰۰۰ هزار نمونه اثر انگشت با پردازنده اینتل CORE 2 duo 8 – دارای رابط USB 2.0 9 – led نشانگر ارگونومیک ۱۰ – اسکنر اثر انگشت با کیفیت ۵۰۰ dpi 11- دارای استاندارد IP65 ( ضد گرد غبار و ضد آب) ۱۲ – دارای قاب بزرگ و فلت جهت استفاده راحت و اسکن دقیق تر اثر انگشت ۱۳ – قابلیت استفاده در زیر نور مستقیم خورشید ۱۴ – دارای sdk مخصوص biomini slim جهت استفاده از برنامه نویس ها و گسترش دهنده ها ۱۵ – پشتیبانی از ویندوز و لینوکس ۱۶ – پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی : VC ++، VB، VB.NET، C #، جاوا قابلیت تشخیص اثر انگشت زنده و دارای استانداد LFD

  5. رسول قدیمی می گوید

    با تشکر از مدیریت سایت و اعضای محترم هیأت مدیره کانون خواهشمند است در صورت امکان ترتیبی اتخاذ گردد گرفتن اثر انگشت حداقل برای مدت یک هفته بصورت اختیاری باشد تا همگی همکاران طریقه استفاده از آن را با آسودگی خیال و بدون استرس انجام دهند و تمامی ضعف ها در این یک هفته مرتفع گردد و بعد الزامی شود . با تشکر

  6. دفترخانه 249اصفهان می گوید

    با سلام خدمت همکاران بزرگوار استان خراسان رضوی

    جای هیچ نگرانی نیست خود ما دردفترخانه از دستگاه فوترونیک کارتخوان استفاده میکنیم مشکلی هم بحمدالله تا الان نبوده.چیز خاصی نیست فقط باید دراحراز هویت دقت بیشتری کرد!ان شاء الله موفق باشید نائب الزیاره ما خدمت مقدس مولانا علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)باشید یاعلی

  7. مهدی- کارمند دفترخانه برسکن می گوید

    با سلام خدمت همکاران محترم

    ، استانهای البرز، اصفهان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، ۱۰۰ درصد از مارک فوترونیک کارت خوان استفاده کرده اند. سنسور این دستگاههای روسی است. افراد مطلع می دانند که تقریبا تمام سنسورهای قوی جهانی در روسیه تولید می شود. از تلسکوپها و ذره بینها و دستگاههای امنیتی و کنترلی.
    فوترونیک یک برند بین المللی است و از معدود شرکتهای روسی در حوزه امنیت است که توانسته در آمریکا محصولات خود را به فروش برساند.

  8. رضا- دفتریار استان گلستان می گوید

    با سلام
    در استان گلستان کلیه دفترخانه ها به دستگاه اثر انگشت فوترونیک مجهز شده اند و کلیه همکاران راضی هستند و تقریبا تمامی آنها در حال سفارش دستگاه دوم از این برند هستند. من در سایت شرکت فوترونیک بررسی کردم. تولیدات این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات بیومتریک و کنترلی است که تاییدیه وزارت دادگستری و پلیس و اداره امنیت و بازرسی فدرال آمریکا (FBI) را در زمینه احراز هویت و شناسایی افرادPersonal Identity Verification (PIV) داراست. (به شماره گواهینامه PIV-071006، همچنین دارای استاندارد شماره ۲۰۱ پردازش اطلاعات دولت فدرال آمریکا (FIBS 201) برای تشخیص هویت فردی پرسنل و پیمانکاران دولتی می باشد. مستندات مربوطه در سایت شرکت قابل دسترسی است).

  9. محمدی - دفتریار می گوید

    با سلام و تشکر از زحمات هیات مدیره کانون-بنده طبق تحقیقی که کردم سوپریما عمدتا مدل بدون کارتخوان خودش رو در سایر استان ها ارایه کرده. ولی فوترونیک در حدود ۱۵ استان را به دستگاه های اثرانگشت کارتخوان مجهز کرده. استان های بزرگی مثل اصفهان، البرز و فارس از فوترونیک کارتخوان دارن استفاده میکنن و ظاهرا خیلی راضین. 

  10. نیشابور- همکار می گوید

    ضمن تقدیر اط اطلاع رسانی. تحقیق شود که مشکلات بوجود آمده در استان زنجان بعد از نصب دستگاه سوپریما رفع شده یا نه. طبق بررسی ها در این استانف سوپریما با ویندوز XP مشکل داشت و همه دفترخانه ها مجبور به عوض کردن ویندوز خود شدند. البته ان موقع هنوز فوترونیک وارد بازار نشده بود.

  11. سردفتر می گوید

    سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت، در خصوص قیمت فوترونیک که همکاری سوال کرده بود. من در سایت کانون البرز دیدم که در آنجا مدل کارت خوان FS82 فوترونیک که کارت آن از بغل می خورد ۳۵۵ بود ولی مدل FS88 آن که کارت آن از بالا می خورد ۳۸۰ است. کانون استان ما هم مدل ۸۸ را انتخاب کرده که تشکر و قدردانی می کنیم. ضمنا در استان آذربایجان شرقی و غربی، سوپریما کومبو ۴۰۰ هزار تومان فروش رفت. چرا اینجا قیمت داده نشده است؟

  12. سردفتر می گوید

    با سلام و تشکر از اطلاع رسانی هیات مدیره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.