iran flag

پیرو اطلاعیه خرید دستگاه اثر انگشت

 

آرم 2

پیرو اطلاعیه خرید دستگاه اثر انگشت 

به اطلاع همکاران محترم می رساند دستگاه های اسکنر اثر انگشت معرفی شده توسط این کانون اسکنر فوترونیک مدل FS88HS به قیمت 3/800/000 ریال و دستگاه اسکنر اثر انگشت سوپریما مدل Biomini Combo به قیمت 4/600/000 ریال میباشند . لازم به ذکر است هر دو اسکنر از بهترین و کاملترین انواع مدلهای فوترونیک و سوپریما بوده و دارای قابلیت خواندن کارت هوشمند ملی میباشند ،فلذا همکاران محترم در صورت تمایل جهت تهیه هر یک از دستگاههای مذکور میتوانند با واریز وجوه مربوط به دستگاه مورد نظر به حساب اعلام شده جهت خرید اقدام فرمایند..

 

fotronic

 

                                        اسکنر فوترونیک مدل FS88HS

suprimacombo

 

               اسکنر اثر انگشت سوپریما مدلBiomini Combo

 

 

 

            روابط عمومی کانون سردفتران ودفتریاران خراسان رضوی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲ نظرات
  1. همکار می گوید

    ضمن تشکر از زحمات کانون محترم ، به نظر حقیر اگر دفاتر امکانشو داشته باشند بهتره از هر دو مارک اسکنر انگشت تهیه کنند . چون اخذ اثر انگشت از ملزومات تکمیل و امضاء سند میباشد و بدون آن عملاً امکان تنظیم سند وجود ندارد . داشتن دو دستگاه از آن به همان اندازه که وجود حداقل دو دستگاه کامپیوتر و یا دو خط اینترنت در یک دفترخانه مهم است اهمیت دارد .لذا ضمن اینکه میتوان از دو اسکنر اثر انگشت در آن واحد استفاده کرد ، در صورت خرابی هر یک وجود دیگری مانع از تعطیلی کار دفترخانه می شود .

    از کانون هم متشکریم که با هر دو مدل فوترونیک و سوپریما هماهنگی لازم را بعمل آورده است . من از استانهای دیگر که سوال کردم از هر دو مارک راضی هستن .

  2. حسيني سردفتر 195 مشهد می گوید

    با تشکر فراوان از بزرگوارانی که در کانون خراسان زحمت می کشند و حداقل تحمل دستورات آنی روسای ثبت آنی را برای ما کمی آسان می کنند. همکاران عزیز بحمدالله شرایط بگونه ای رقم می خورد که تخلف کردن در صنف ما سخت و سخت تر خواهد شد و این خدمت بزرگ و بی بدلیلی است به جامعه کاتبان بالعدل. بیایید به هر اعتقاد و دینی که هستیم از این فرصت برای خانه تکانی دفتر خود استفاده کنیم و دست رد بر سینه کسانی که از ما توقع تخلف دارند بزنیم.( تخلفاتی که می دانید منظورم چیست)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.