iran flag

تسلیت به همکاران

tasliat

انا لله و انا الیه راجعون متاسفانه با خبر شدیم جناب آقای رضا انتظامی سردفتر محترم دفترخانه 21 مشهد درگذشته و به رحمت ایزدی پیوسته اند ، این ضایعه دردناک را به جناب حاج آقای محمد انتظامی سردفتر محترم بازنشسته دفترخانه 4 مشهد و جناب آقای جواد انتظامی سردفتر محترم دفترخانه 4 مشهد و جناب آقای مهدی انتظامی سردفتر محترم دفترخانه 20 مشهد و سایر بستگان و فامیل های وابسته ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان طلب صبر و شکیبایی برای خانواده های انتظامی و سایر بازماندگان ایشان و غفران و مغفرت الهی و علو درجات الهی برای آن مرحوم خواستاریم .

به استحضار همکاران محترم میرساند مراسم تشیع جنازه ایشان فردا صبح پنج شنبه 94/09/26 ساعت 09/30  صحن آزادی حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد و مجالس ختم ایشان روز جمعه در مسجد النبی واقع در خیابان کوهسنگی از ساعت 09/00 صبح الی 11/00 و بعد از ظهر از ساعت 18/30 الی 20/30 و روز شنبه در مسجد توفیق واقع در میدان احمدآباد خیابان طالقانی از ساعت 08/30 الی 10/30 و بعد از ظهر از ساعت 14/00 الی 16/00 برگزار میگردد .

                   روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

 

۳۱ نظرات
  1. حسین قلی زاده سردفتر48 مشهد می گوید

    انالله و انا الیه راجعون همکاران محترم انتظامی درگذشت جناب آقای رضا انتظامی سردفتر محترم دفترخانه ۲۱ مشهد را خدمت شما تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت باریتعالی صبر جمیل واجر جزیل برای خانواده های انتظامی و سایر فامیل های وابسته و غفران و مغفرت الهی و علو درجات و رحمت واسعه

    الهی برای آن مرحوم خواهانم .

  2. حسین زاده سردفتر 30 مشهد می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون با دلی اکنده از حزن و اندوه و در کمال ناباوری این مصیبت بزرگ را به  خاندان معزز و محترم انتضامی علی الخصوص پدر و برادران و خانواده گرامی این عزیز از دست رفته  ، از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض نموده و  از خداوند متعال علو درجات و غفران ورحمتش را مسئلت دارم و  امیدوارم خداوند صبری جمیل و اجری جزیل  عنایت فرماید.◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️

  3. ساکت می گوید

    انالله و انا الیه راجعون درگذشت همکار گرامی جناب آقای رضا انتظامی رو خدمت وابستگان و همکاران گرامی تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای روح آن مرحوم و صبر و اجر برای خویشان و همکاران گرامی مون اخوان انتظامی مسالت میکنم.امید که یاد و نام بانگ رحیل بر قلبهای غبارگرفته از دنیاخواهی و طمع اثرگذار و تلنگری برای توشه برداری و جلب رضای پروردگار باشه

  4. حامد حسینی دفتر 43 کاشمر می گوید

    «ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون»
    مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزان ماتم زده به انتظار می نشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانه اوست.
    بدینوسیله ضایعه درگذشت همکارارجمندمان مرحوم آقای رضا انتظامی سردفتر محترم دفترخانه ۲۱ مشهد را به خانواده های محترم انتظامی بویژه پدر وبراردان ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده وازدرگاه الهی برای ایشان غفران وبرای خانواده محترمشان صبرجزیل مسئلت می نماییم.

  5. اسمعیل صادق زاده ( صادقی) سردفتر282مشهد می گوید

    به نام خدا – خانواده معزز وارجمند انتظامی
    مصیبت وارده ودرگذشت یکی دیگر از همکاران عزیزشادروان آقای رضا انتظامی ماراناباورانه در سوگ نشاند. فوت آن عزیز از دست رفته را حضور خاندان محترم انتظامی ووابستگان وتمامی همکاران محترم سردفتر ودفتریار تسلیت عرض مینمایم . علودرجات وغفران ورحمت واسعه الهی را برای مرحوم از دست رفته وصبر جزیل را برای بازماندگان محترم آرزومندم.

  6. هاشمی وسابقی وکارکنان دفتر 35 مشهد می گوید

    درگذشت برادر عزیزم حاج رضا انتظامی را به حاج آقای انتظامی وبرادران آن مرحوم وخانواده وخاندان محترمشان تسلیت عرض مینمایم وازخداوند متعال برای روح آنمرحوم طلب رحمت ومغفرت وبرای بازماندگان صبر ی جمیل واجری جزیل مسئلت دارم

  7. امیر هنرمند سردفتر 286 مشهد می گوید

    خانواده محترم انتظامی :ضایعه درگذشت جناب آقای رضا انتظامی سردفتر ۲۱ مشهد را خدمت شما تسلیت وتعزیت عرض کرده ومرحمت ومغفرت الهی را برای آن عزیز وسلامتی وسربلندی برای شما عزیزان از درگاه پروردگار خواستارم .

  8. پرسنل دفتر 20 مشهد می گوید

    انالله و انا الیه راجعون 
     در گذشت ناگهانی سر دفتر محترم دفتر اسناد رسمی ۲۱ مشهد را به جناب آقای حاج محمد انتظامی استاد معزز و فرزندان گرام ایشان آقایان جواد و مهدی انتظامی سردفتران محترم اسناد رسمی ۴ و ۲۰ مشهد و سایر خاندان و بیوت وابسته تسلیت عرض مینماییم ،رحمت و غفران الهی و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت مینمایم
    ابطحی – صداقتی – حسینی – وزیری – هاشمی 

  9. مجتبي زرندي سردفتر اسناد رسمي 8 مشهد می گوید

    “کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام”  
    همکاران محترم آقایان انتضامی :
    ضایعه درگذشت رضا انتضامی عزیز را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

  10. فاطمه کریمی کمالیان (سردفتر 298 مشهد ) و پرسنل می گوید

    خانواده محترم و معزز انتظامی : از شنیدن خبر پرواز ناگهانی سردفتر محترم اسناد رسمی ۲۱ مشهد جناب آقای رضا انتظامی بسیار متاثر شده ایم ، اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد تنها می توانیم از خداوند متعال برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم .

  11. هادی سرائی سردفتر134 مشهد می گوید

    همکاران محترم انتظامی؛
    ضایعه بزرگ درگذشت همکار گرانقدرمان مرحوم مغفور رضا انتظامی باعث تاثر فراوان گردید و بدینوسیله این تقدیر الهی را به حضرات عالی وخاندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده از درگاه احدیت علو درجات و مغفرت آن عزیز از دست رفته را خواستارم .

  12. صفویان سردفتر 214 مشهد می گوید

    کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام”

    همکارمحترم جناب آقای مهدی انتظامی وسایر خاندان وابسته :
    ضایعه درگذشت همکار ارجمند جناب آقای رضا انتظامی را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم ،رحمت و غفران الهی و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت مینمایم.

  13. دفتراسنادرسمی 1گناباد می گوید

    خانواده وهمکاران محترم وابسته به اقای انتظامی:

    ضمن عرض تسلیت به محضرتان مارادرغم خودشریک بدانید وبرای ان مرحوم ازدرگاه ایزد منان تقاضای مغفرت وافر وعلودرجات داریم.

  14. دفتر یار 337 فهیمه اسدی می گوید

    انالله وانا الیه راجعون تحمل سوگ فقدان عزیز صبری الهی را میطلبد مارا درغم جانگاه شریک بدانید

  15. جلیل - رضا صبری (سردفتر و دفتریار 270 مشهد) می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون. و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکون آغازی بی پایان را می سراید. درگذشت همکار عزیزمان جناب آقای رضا انتظامی را به خانواده محترم انتظامی به ویژه جناب آقایان مهدی و جواد انتظامی تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

  16. سيد هادي سردسته سردفتر 263 مشهد می گوید

    کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت همکار ارجمند جناب آقای رضا انتظامی را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

  17. جلیل - رضا صبری (سردفتر و دفتریار 270 مشهد) می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون. و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکون آغازی بی پایان را می سراید. درگذشت همکار عزیزمان جناب آقای رضا انتظامی را به خانواده محترم انتظامی به ویژه جناب آقایان مهدی و جواد انتظامی تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم..

  18. محمد صادق اله دادي سردفتر 30 كاشمر می گوید

    انا لله و انا علیه راجعون مصیبت فوت و درگذشت همکار محترم سردفتر ۲۱ مشهد را به جامعه سردفتران و دفتر یاران و خانواده محترم انتظامی تسلیت عرض مینمایم ما را در غم خود شریک بدانید

  19. سردفتر 222 مشهد (محمد برادران ناصری) و دفتریار (ناصر دانائی فر) می گوید

    خاندان محترم انتظامی:سردفتر محترم اسناد رسمی ۴ و ۲۰ مشهد
    ضایعه درگذشت همکار ارجمند جناب آقای رضا انتظامی را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم ،رحمت و غفران الهی و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت مینمایم.

  20. رافتي سردفتر339 می گوید

    همکاران محترم همدردی مار را در فقدان عزیز به ملکوت پیوسته بپذیرید . همکاران شما در دفتر اسنادرسمی ۳۳۹ مشهد

  21. محمد جواد زبردست سردفتر 135 مشهد می گوید

    همکاران ارجمند(برادران انتظامی)
    ضایعه ی تاسف بار درگذشت آقای رضا انتظامی را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.صبر و شکیبایی را از خداوند منان و  طلب آمرزش برای  روح آن عزیز تازه از دست رفته را از خداوند منان مسالت می نمایم.
    زبردست سردفتر ۱۳۵ مشهد

  22. احسان خاکزاد دفتر 215 مشهد می گوید

    از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده مرحوم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم

  23. اکبری دفتر ۱۱۲ مشهد می گوید

    مصیبت وارده را خدمت خانواده محترم انتظامی تسلیت عرض مینمایم

  24. سردفتر 111 مشهد و کارکنان می گوید

    خانواده محترم انتظامی درگذشت ناگهانی همکار گرامی را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات آرزومندیم و برای بازماندگان صبر و شکیبائی خواستاریم.

  25. نرگس اسماعیلی سردفتر 354 مشهد می گوید

    بازگشت همه به سوی اوست

    . از خداوند منان علو درجات را برای آن مرحوم مسئلت مینمایم . خداوند به بازماندگان مرحوم صیر و شکیبایی عطا نماید .

  26. سید حمید رضا حسینی دفتریار دفتر 43 کاشمر می گوید

    ضایعه دردناک رحلت همکار عزیزمان جناب رضا انتظامی را به جامعه سردفتران و دفتریاران و خانواده بزرگوار ان مرحوم صمیمانه تسلیت عرض و ارزوی صبر و شکیبائی برای ان عزیزان مسئلت دارم.

  27. حاج سید حسین حسینی سردفتر بازنشسته دفتر اسناد 43 کاشمر می گوید

    دوست و همکار محترم جناب حاج اقای انتظامی و خانواده های معظم انتظامی فقدان در گذشت عزیز از دست رفته مرحوم رضا انتظامی را به جنابعالی و خانواده محترم و جامعه بزرگ سردفتران و دفتریاران تسلیت و از خداوند منان ارزوی صبر و بردباری برایتان سایر بازماندگان دارم.با احترام

  28. علی وکیلی( سردفتر 208 مشهد) و کارکنان می گوید

    به خانواده محترم همکار عزیزمان مرحوم رضا انتظامی و کلیه جامعه سردفتران درگذشت ناگهانی این همکار گرامی را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات آرزومندییم و برای بازماندگان صبر و شکیبائی خواستارییم.

  29. سردفتر 280مشهد و کارکنان می گوید

    از خداوند منان علو درجات رابرای آن مرحوم مسئلت مینمایم خداوند به بازماندگان صبر و شکیبائی خواستاریم سردفتر ۲۸۰مشهد و کارکنان

  30. جواد راسخی دفتریار 246 مشهد می گوید

    انا لله و انا علیه راجعون مصیبت فوت و درگذشت همکار محترم سردفتر ۲۱ مشهد را به جامعه سردفتران و دفتر یاران و خانواده محترم انتظامی تسلیت عرض مینمایم ما را در غم خود شریک بدانید

  31. تقی زاده دفتریار 117 می گوید

    انا لله و انا الیه راجعون با دلی اکنده از حزن و اندوه و در کمال ناباوری این مصیبت بزرگ را به خاندان معزز و محترم انتضامی علی الخصوص پدر و برادران و خانواده گرامی این عزیز از دست رفته ، از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و غفران ورحمتش را مسئلت داریم خداوند صبری جمیل و اجری جزیل عنایت فرماید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.