iran flag

تقدیر از جناب آقای غلامرضا رحمتی زاده مدیر کل محترم ثبت اسناد واملاک خراسان رضوی در همایش تقدیر از یاوران وقف استان خراسان رضوی

در آخرین روز از هفته وقف برگزار شد همایش تقدیر از یاوران وقف استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در همایش تقدیر از یاوران وقف استان خراسان رضوی که همزمان با آخرین روز از هفته وقف به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی برگزار گردید از واقفین و خادمین و فعالان حوزه وقف در استان تقدیر شد.

در آخرین روز از هفته وقف برگزار شد

همایش تقدیر از یاوران وقف استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در همایش تقدیر از یاوران وقف استان خراسان رضوی که همزمان با آخرین  روز از هفته وقف به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی برگزار گردید از واقفین و خادمین و فعالان حوزه وقف در استان تقدیر شد.

همچنین در این همایش از غلامرضا رحمتی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی نیز به عنوان یکی از یاوران وقف در استان تقدیر گردید در قسمتی از این لوح تقدیرآمده است :

توفیق شما را در توسعه فرهنگ وقف و استمرار این انفاق ماندگار و حفاظت و صیانت از موقوفات ارج نهاده و انتخاب شما را به عنوان مسئول منتخب در سال 1394تبریک عرض می نماییم. ازدرگاه حضرت حق جل وعلا ثبات قدم حضرت عالی را در این راه پربرکت که امام راحل (قدس سره) آن را خیر کثیر نامیدند و در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی) مبنی بر توسعه این نهاد ممتاز دینی مسئلت می نمایم .

این گزارش می افزایدرحمتی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی در حاشیه این همایش گفت در 8 ماهه اول امسال 1315 رقبه وقفی در استان خراسان رضوی به نام اوقاف و امور خیریه تثبیت و اسناد مالکیت آنها صادر گردیده است که نسبت به عدد 241 رقبه سند دار شده در 8 ماهه مشابه سال قبل 445 درصد رشد داشته است .

وی افزود با تثبیت و سنددار شدن اراضی وقفی دست موقوفه خواران کوتاه می شود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی گفت در اجرای قانون حد نگاری (کاداستر) اراضی وقفی استان در نقشه حدنگار استان جانمایی و قفل وقف می شود .وی افزود با جانمایی اراضی وقفی در نقشه حدنگار ، عرصه خواری وقفی به حداقل و صفر می رسد .

 

 


نقل از سایت اداره کل ثبت خراسان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.