iran flag

رونمایی از 67 دستاورد پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح

خبرگزاری میزان- طی مراسمی از آخرین دستاوردهای پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح رونمایی شد.

رونمایی از 67 دستاورد پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح در نمایشگاهی که به مناسبت هفته پژوهش در سازمان قضایی نیروهای مسلح برپا شد از 67 طرح پژوهشی این سازمان در حوزه‌های مختلف رونمایی به عمل آمد.

25 متون تخصصی ویژه آموزش پایوران و سربازان وظیفه نیروهای مسلح، 8 متون تخصصی ویژه آموزش قضات و ضابطین و 34 طرح پژوهشی نخبگان نیروهای مسلح از مهم‌ترین دستاوردهای پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال 1394 بود که در این نمایشگاه برای اولین بار به معرض نمایش درآمد.

همچنین 40 کتاب علمی و فرهنگی، 50 پایان‌نامه و 20 مقاله تألیف شده توسط کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح از دیگر آثار عرضه‌شده در این نمایشگاه است.

از دیگر بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به عرضه تعدادی از کتب تاریخی از جمله کتاب هدیه شده به شهید نواب صفوی قبل از شهادت و تعدادی از کتب قوانین و مقررات مربوط به سال‌های 1339 تا 1343 اهدایی به اداره دادرسی ارتش اشاره کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح پس از بازدید از این نمایشگاه گفت: ارائه آثار نخبگان کار بسیار ارزشمندی است.

وی با تأکید بر کاربردی کردن دستاوردهای علمی اظهار داشت: این دستاوردهای پژوهشی ظرفیت بسیار خوبی است که باید از آن استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم بهرامی افزود: استفاده از خیل عظیم نظریات محققان و نخبگان نیروهای مسلح به‌ویژه افسران وظیفه باید ادامه پیدا کند.

گفتنی است که همچنین به مناسبت هفته پژوهش، میزگرد علمی با حضور اساتید دانشگاه دکتر مؤذن زادگان و دکتر رضوی فرد با موضوع «بررسی کارایی حبس با خدمت در سازمان قضایی نیروهای مسلح» در سالن غدیر این سازمان برگزار شد.

نقل از میزان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.