iran flag

برگزاری کارگاه آموزشی (یادآوری)

 etelaeh2

برگزاری کارگاه آموزشی (یادآوری)

باستحضار همکاران محترم و معزز می رساند کارگاه آموزشی با موضوع (اقرار) در روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در محل کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی واقع در نبش کلاهدوز ۲۰/۱ با حضور جناب آقای سید علی محمدی سردفتر محترم دفترخانه ۱۱۸ مشهد برگزار میگردد ،از عموم همکاران محترم سردفتر ودفتریار در سطح استان دعوت بعمل می آید ،جهت شرکت در جلسه مزبور قبل از شروع جلسه در محل کانون حضور بهم رسانندضمنا همکاران محترم نظرات و پیشنهادات و سئوالات خود رادر رابطه با کارگاه آموزشی مذکور در قسمت بیان نظرات سایت وارد و ارسال فرمایند تا در اختیار استاد محترم قرار گرفته و در کارگاه مذکور مورد استفاده و بحث و بررسی قرار گیرد.                                    واحد آموزش کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

 

1 نظر
  1. حسيني سردفتر 195 مشهد می گوید

    جناب آقای محمدی با سلام و تشکر .
    در خصوص اقرار که از آن به انتقال یا واگذاری اشاره شده باشد از بعضی دفاتر مواردی دیده ام که خواستم نظر جنابعالی را جویا شوم:

    ۱- دفترخانه ای اقراری تنظیمی کرده مبنی بر اینکه فردی ملکش را وقف حسینیه کرده است بدون اینکه ارکان وقف رعایت شده و مورد استفاده وقف و متولی و ناظر و غیره در آن مشخص شده باشد.
    ۲- فردی اقرار کرده است که ملک خریداری شده که سند به نامش تنظیم و صادر شده است از کمک های مالی مردم بوده و بابت حسینیه… می باشد و متعلق به شخص ایشان نیست و ورثه را هم حقی در ملک خریداری شده نمی باشد. ۳- دفترخانه ای بعد از تنظیم وکالت فروش یک ملک از موکل هم اقرار گرفته که ملک موصوف متعلق به وکیل است و هیچگونه حقی برای خود یا ورثه اش وجود ندارد. سوالی هم خودم داشتم . اگر مردی در زمان حیات از ورثه احتمالی خود اقرارنامه رسمی بگیرید مبنی براینکه بعد از فوت خودش همسرش تا زمانی که زنده است مجاناً در خانه ای که به همه ارث خواهد رسید سکونت کند و فرزندان حق فروش ملک را تا زمانی که مادرشان زنده هستند ندارند و همه آن را امضا نمایند بر فرض اینکه مازاد بر ثلث ماترک باشد آیا چنین اقرارنامه ای نافذ و صحیح است.؟
    باتشکر از مدیریت محترم سایت جناب آقای قلی زاده بابت زحمات و ابتکار طرح سوال در قسمت نظرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.