iran flag

اعلام برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم سید جواد میرشفیعی و تقدیر و تشکر از اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم میرشفیعی

photo_2016-01-16_08-47-54

 خانواده محترم میرشفیعی

ضمن ابراز تسلیت مجدد بدینوسیله از اقدام خداپسندانه شما در صرف کردن هزینه برگزاری مراسم شب هفت مرحوم میرشفیعی جهت خرید دستگاه مورد نیاز جهت بخش مغز و اعصاب بیمارستان قائم مشهد تقدیر و تمجید می نمائیم امید است که مورد قبول حق تعالی قرار گرفته ومشمول دعای خیربیمارانی که با همت شما سریعتر مورد عمل جراحی و درمان قرار می گیرند ، قرار گرفته و باقیات صالحاتی برای آن مرحوم باشد و مشمول عنایات حضرت حق تعالی قرار گیرد .

ضمنا باستحضار همکاران محترم میرساند بمناسبت هفتمین روز در گذشت مرحوم مغفور شادروان سید جواد میرشفیعی امروز شنبه ٩۴/١٠/٢۶ ساعت ٣ بعداز ظهر در ارامگاه ابدیش واقع در خواجه ربیع باغ اول غرفه شماره ٢ خانواده مرحوم به یاد آن مرحوم گرد هم می آیند حضور همکاران محترم باعث شادی روح آن مرحوم وتسلی خاطرخانواده آن مرحوم و سایر بازماندگان خواهد بود.

               روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

۳ نظرات
  1. امیر لعل نوری دفتریار61 مشهد می گوید

    سلام از انعکاس خبر عمل خیرخواهانه خانواده میرشفیعی توسط کانون محترم سپاسگذارم و امیدوارم این عمل و نیت پاک خانواده محترم میرشفیعی بابی شود برای همه بزرگان و همکاران محترم تا نتیجه اش نقش بستن لبخندی بر چهره پدری و مادری و انسانی از ته قلبش. که این رضای خداست. خداوند قبول کند ان شاء الله.

  2. محمدی دفتریار یک فیض آباد می گوید

    روحش قرین رحمات الهی

  3. علیار تاریزاده سردفتر57 ایرانشر می گوید

    بنده به نوبه خود به تمام خاندان محترم میر شفیعی تسلیت عرض میکنم واز خداوند منان صبر جزیل برای بازمندگان واز نیت خیر خواهانه اونها تقدیرو تشکرمینمایم وامیدوارم بهعنوان الگو برای تمامی اعضای سران دفاتر برای خدمت به جامعه قرار بگیرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.