iran flag

تأکید رئیس کانون سردفتران بر عدم نیاز به دریافت کد رهگیری/رای دیوان عدالت اداری فصل الخطاب است خبرگزاری میزان- دشتی اردکانی گفت: رای دیوان عدالت

خبرگزاری میزان- دشتی اردکانی گفت: رای دیوان عدالت اداری فصل الخطاب همه کارهاست و مردم می‌توانند اسنادشان را با مراجعه مستقیم به دفاتر اسناد رسمی تنظیم کنند.

/رای دیوان عدالت اداری فصل الخطاب است«محمدرضا دشتی اردکانی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در واکنش به اظهارات رئیس اتحادیه مشاوران املاک مبنی بر تکذیب خبر لغو کد رهگیری برای معاملات ملکی اظهارکرد: دیوان عدالت اداری مرجع تشخیص تطبیق مصوبات دولت با قانون است.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در ادامه افزود: لغو کد رهگیری برای معاملات ملکی پس از اینکه در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار گرفت؛ بندهای 5 و 6 مصوبه کارگروه وزیران که در هیئت دولت به تصویب رسیده بود ابطال شد.

وی بیان کرد: مردم برای گرفتن خدماتی چون آب و برق و گاز و تلفن و استعلام از سازمان مالیاتی کشور احتیاج به کد رهگیری ندارند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اضافه کرد:  بنابراین رای دیوان عدالت اداری بر همه لازم الاجراست و  هیچ کس نمی‌تواند از این رای تخطی کند و همه باید به قانون احترام بگذارند.

دشتی اردکانی همچنین گفت:  رای دیوان عدالت اداری فصل الخطاب همه کارهاست و با توجه به ابطال بندهای 5 و 6 کارگروه هیئت وزیران در وقت و هزینه های مردم صرفه جویی می شود.

رئیس دیوان عدالت اداری روز گذشته درباره  لغو کدرهگیری برای معاملات ملکی به خبرگزاری میزان گفت. رای صادره دیوان برای همه لازم الاجراست.

نقل از میزان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.