iran flag

کسب گواهی بین‌المللی ایزو 2007 :10001 در سطح ملی

مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری خبر داد

خبرگزاری میزان- ادب گفت: اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری بلحاظ تحولات انجام شده ، موفق به کسب گواهی بین المللی ایزو 10001: 2007 در سطح ملی شده است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، «مرتضی ادب»، مدیر کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری این سازمان با اعلام این خبر گفت: اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری بلحاظ تحولات انجام شده ، موفق به کسب گواهی بین المللی iso 10001: 2007 در سطح ملی شده است.

وی افزود: با توجه به این موفقیت و نیز بهبود فرایند خدمات مشترک با سازمان امور مالیاتی و دسترسی برخط متقاضیان به بانک سوء پیشینه موثر اشخاص حقیقی، انتظار می رود شاهد ارتقاء قابل ملاحظه جایگاه ایران در راستای ارزیابی بانک جهانی در خصوص بهبود فضای کسب و کار و سلامت اداری در سطح جهانی باشیم.

ادب بیان داشت: برای ارائه خدمات فراگیر و صحیح به متقاضیان و ذی نفعان این حوزه که شامل طبقات خاص و تخصصی در کشور هستند، سعی شده سطح انجام کار در کل کشور که حدود 400 واحد ثبت شرکت و 31 اداره کل ثبت اسناد و املاک در مراکز استان ها می باشند ، یکسان سازی شده و بطور مستمر کیفیت ارائه خدمات مورد پایش قرار گرفته و اصلاحات دوره ای برای آن در نظر گرفته شود.

وی افزود: صاحبان و مدیران تشکل های پولی و بانکی، بورسی و فرابورسی، شرکت های دانش بنیان، شهرک های صنعتی، مدیران تعاونی ها، تولیدی ها، دانشگاه ها، انجمن ها، کانون ها و هیئت امنای تشکل های سرمایه ای اجتماعی که مهم ترین متقاضیان و ذی نفعان حوزه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هستند، نقش مهم و تعیین کننده در مناسبات تجاری ، اقتصادی و پولی کشور ایفا می‌کنند.

نقل از میزان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.