iran flag

خبر خوش برای بازنشستگان و مستمری بگیران؛ رییس کانون سردفتران از اعطای کارت “تسهیلات و وام بانکی” به بازنشستگان کانون خبر داد

خبر خوش برای بازنشستگان و مستمری بگیران؛ رییس کانون سردفتران از اعطای کارت “تسهیلات و وام بانکی” به بازنشستگان کانون خبر داد

خبر خوش برای بازنشستگان و مستمری بگیران؛ رییس کانون سردفتران از اعطای کارت "تسهیلات و وام بانکی" به بازنشستگان کانون خبر داد

رییس کانون سردفتران و دفتریاران از اعطای کارت “تسهیلات و وام بانکی” 100 میلیون ریالی به بازنشستگان و مستمری بگیران این کانون خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دشتی اردکانی در این رابطه گفت: به دنبال جلسه عصر روز گذشته هیات مدیره کانون و عضو هیات مدیره بانک ملی و تعدادی از روسای شعبات این بانک، مقرر شد، به زودی شرایطی فراهم شود تا بازنشستگان و مستمری بگیران کانون سردفتران و دفتریاران کارت “تسهیلات و وام بانکی” یکصد میلیون ریالی دریافت کنند.

دشتی اردکانی گفت: کارت‌های “تسهیلات و وام بانکی” به مناسبت ماه مبارک رجب و در راستای تکریم و افزایش رفاه بازنشستگان و مستمری بگیران اعطا خواهد شد.

وی به بستر سازی لازم در زمینه اعطای این کارت ها اشاره کرد و افزود: به محض اینکه بسترهای لازم در این زمینه فراهم شود، در آینده نزدیک روند اعطای این کارت ها آغاز خواهد شد.

دشتی اردکانی همچنین به دیگر بحث های مطرح شده در این جلسه اشاره و اظهار کرد: بررسی پیرامون همکاری بیشتر کانون سردفتران و بانک ملی و اخذ تسهیلات اجاره به شرط تملیک برای سردفتران و دفتریاران از جمله دیگر موارد مطرح شده بود.

وی بحث و بررسی در خصوص دستگاه های pos، قطعی این دستگاه در برخی مواقع در دفاتر اسنادرسمی، پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران، سود سپرده ها و توسعه خدمات الکترونیک را از جمله دیگر موارد مطرح شده در این جلسه دانست.

شایان ذکر است این جلسه نخستین دیدار هیات مدیره کانون و نمایندگان بانک ملی در سال جدید بود که به دنبال تعامل و همکاری کانون برای دریافت تسهیلاتی برای اعضای خانواده بزرگ دفاتر اسنادرسمی برگزار شد و جلساتی دیگری نیز به زودی با نمایندگان بانک ملی برگزار خواهد شد.

نقل از سایت کانون مرکز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.