iran flag

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۵

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۵

پایگاه خبری اختبار – فراخوان ثبت نام تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور از اول تا ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۵ انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، مرکزآمار و فناوری اطلاعات با انتشار اطلاعیه اعلام کرد دراین مرحله از کلیه داوطلبان حوزه های قضایی سراسر کشور ثبت نام خواهد شدف جزیئات بیشتر راجع به شرایط و جزئیات ثبت نام و گزینش در اطلاعیه های بعدی این مرکز اعلام خواهد شد.

متن اطلاعیه مرکزآمار و فناوری اطلاعات به این شرح است :

اطلاعیه شماره ۱ – فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۵

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در راستای گسترش خدمات الکترونیک قضایی از کلیه متقاضیان واجد شرایط در کلیه حوزه های قضایی سراسر کشور که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی و ارائه خدمات مرتبط را دارند، دعوت به همکاری می نماید. مهلت ثبت نام  از مورخه ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ لغایت۱۳۹۵/۰۴/۳۱ به مدت ۳۱ روز می­ باشد. ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.

اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir  قابل دریافت است.

پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود.

مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نمی باشد و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.