iran flag

با اهدا لوح تقدیر از سوی ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت اله آملی لاریجانی مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی به عنوان کارمند نمونه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزیده شد .

با اهدا لوح تقدیر از سوی ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت اله آملی لاریجانی مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی به عنوان کارمند نمونه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزیده شد .

در همایش گرامیداشت هفته قوه قضاییه که در محل سالن اجلاس سران و با حضور روسای قوا برگزار شد از قضات و کارمندان نمونه دستگاه قضایی تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به برگزیدگان اعطا شد.

با اهدا لوح تقدیر از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حضرت آیت الله آملی لاریجانی

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی به عنوان کارمند نمونه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزیده شد .

 

در همایش گرامیداشت هفته قوه قضاییه که در محل سالن اجلاس سران و با حضور روسای قوا برگزار شد از قضات و کارمندان نمونه دستگاه قضایی تجلیل  و هدایایی به رسم یادبود به برگزیدگان اعطا شد.

در این مراسم غلامرضا رحمتی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی به عنوان کارمند نمونه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزیده و با اهدای لوح تقدیر از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حضرت آیت الله آملی لاریجانی از وی تجلیل شد.

در قسمتی از این لوح آمده است:

جناب آقای غلامرضا رحمتی زاده

کارمند محترم نمونه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

گرچه جلب خشنودی خداوند به همراه احساس رضایت درونی ، سرمایه گران سنگی است که تمامی انسان های والا را از هرگونه تشویق و تمجید بی نیاز می نماید، لکن به مصداق حدیث نبوی (مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َعَزَّ وجلَّ) از تلاش و مجاهدت ارزنده جنابعالی تقدیر و تشکر می شود .

نقل از سایت اداره کل ثبت اسناد واملاک خراسان رضوی

1 نظر
  1. حسيني سردفتر 195 مشهد می گوید

    به نظر من منش افتادگی و خضوع و در عین حال شجاعت و صراحت بیان و قلم وزینی که مدیر کل محترم دارند از بارزترین ویژه گی های ایشان است . امید که با همکاری سایر مدیران زیر مجموعه اداره کل، شاهد رفع هرچه زودتر مشکلات و تسهیل امور ارباب رجوع محترم باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.