iran flag

آخرین جزئیات لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی/ اصلاحیه نهایی کلیات قانون به مجلس ارسال می‌شود

مدیرکل تدوین لوایح و مقررات قوه قضائیه در گفت‌وگو با میزان تشریح کرد

خبرگزاری میزان- کاظم پور در تشریح آخرین لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی گفت: اداره کل تدوین لوایح و مقررات معاون حقوقی قوه قضائیه آسیب شناسی این قانون را در دست کار خود قرار داده و همزمان کمیسیون امور جزایی نیز پیش نویس اصلاحیه آن را آغاز کرده است.

مدیرکل تدوین لوایح و مقررات قوه قضائیه درگفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آخرین لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی گفت: اداره کل تدوین لوایح و مقررات معاون حقوقی قوه قضائیه آسیب شناسی این قانون را در دست کار خود قرار داده و همزمان کمیسیون امور جزایی نیز پیش نویس اصلاحیه آن را آغاز کرده است.

وی افزود: قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 که بر اساس 85 قانون اساسی به صورتی آزمایشی و برای مدت پنج سال به تصویب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی رسیده است پس از اجرایی شدن، نواقص و اشکالات آن آشکار شده و دراین خصوص حقوقدانان، قضات و وکلا به نقد و بررسی آن پرداختند.

کاظم پوردر ادامه بیان کرد:براین اساس اداره کل تدوین لوایح و مقررات معاونت حقوقی قوه قضائیه  آسیب شناسی این قانون را در دست کار خود قرار داده و همزمان کمیسیون امور جزایی نیز پیش نویس اصلاحیه آن را آغاز کرده است.

مدیرکل تدوین لوایح و مقررات قوه قضائیه اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک اصلاحیه نهایی قسمت کلیات قانون مجازات برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.