iran flag

دشتی اردکانی رییس شورایعالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور شد

دشتی اردکانی رییس شورایعالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور شد

دشتی اردکانی رییس شورایعالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور شد

در اولین نشست هیات مدیره شورایعالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور، رییس، نائب رییس، دبیر و خزانه دار انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مطابق اساسنامه تصویبی در جلسه صبح امروز، مجمع عمومی هیات مدیره دقایقی پیش  رییس، نائب رییس،دبیر و خزانه دار هیات مدیره را انتخاب کردند.

با رای اعضا محمدرضا دشتی اردکانی رییس، عطالله حیدرزاده،نائب رییس و هم چنین محمدرضا محامد و حسین ساجدی به عنوان دبیر و خزانه دار انتخاب شدند.

گفتنی است مطابق مصوبه همایش کانون ها و جوامع ، هفتم تیرماه سال جاری که در شیراز برگزار شد،پس از انتخاب هیات موسس شورایعالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور مقرر گشت اساسنامه این شورا را تنظیم و جهت تصویب به مجمع عمومی ارایه دهند.این امر با جلسات متعدد انجام و در نهایت روز جاری در اولین جلسه مجمع عمومی این شورا به تصویب اعضای رسید.

طبق مفاد اساسنامه تصویبی، سیاستگذاری جهت توسعه سند رسمی و ارتقا جایگاه دفاتر اسناد رسمی با بهره گیری از تمامی استعداد ها، امکانات و توانمندی های کانون ها و جوامع سردفتری کشور از مهمترین اهداف این شوراست.

هم چنین مقرر است این شورا با اتخاذ تصمیم های کلان در جهت بهبود ساختار اداری، مدیریتی و اجرایی کانون ها و جوامع استان ها نحوه تعامل استان ها را در سراسر کشور هماهنگ تر سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.