iran flag

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس در گفت‌وگو با فارس:
نمایندگان مردم رای به انتقال سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی دادند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رأی به نقل و انتقال سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی دادند.


 

فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین در گفت‌وگو با فارس درباره رای ‌گیری درباره نهاد متولی نقل و انتقال سند مالکیت خودرو گفت: در جلسه رأی گیری امروز 226 نفر از نمایندگان در صحن مجلس حاضر بودند و در رآی گیری حضور داشتند.

وی ادامه داد: از این بین 142 نفر از نمایندگان به نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی کما فی سابق رآی موافق دادند و 68 نفر رأی مخالف مابقی این افراد هم ممتنع بودند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مصلحت مردم در این است که اسناد رسمی آن‌ها درباره نقل و انتقال خودرو توسط افرادی که به قانون آشنایی کامل دارند انجام شود.

وی تصریح کرد دفاتر اسناد رسمی از گذشته این مسئولیت را به عهده داشته‌اند و مردم هم سازوکار آن‌ها را در طول سال‌های قبل مورد شناخت قرار داده‌اند.

فرهاد تجری در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به این مطلب که ما باید تلاش کنیم تا بار مسئولیت از دوش دولت برداشته شود، گفت: این دفاتر از سال‌های قبل این مسئولیت را به عهده داشته‌اند و صحیح نیست این مسئولیت را از آن‌ها گرفته و بار را به دوش ناجا منتقل کینم.
انتهای پیام/ب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.