ادارات مالیاتی ضرورتی به دریافت اسناد تنظیمی وکالتی(بلاعزل) اموال منقول و غیرمنقول مالی از دفاتر اسنادرسمی ندارند

ادارات مالیاتی ضرورتی به دریافت اسناد تنظیمی وکالتی(بلاعزل) اموال منقول و غیرمنقول مالی از دفاتر اسنادرسمی ندارند

ادارات مالیاتی ضرورتی به دریافت اسناد تنظیمی وکالتی(بلاعزل) اموال منقول و غیرمنقول مالی از دفاتر اسنادرسمی ندارند

معاون مالیاتهای مستقیم بر ضرورت عدم پیگیری دریافت نسخه‌ای از اسناد تنظیمی وکالتی (بلاعزل) اموال منقول و غیرمنقول و حقوق مالی از دفاتر اسنادرسمی از سوی ادارات کل امور مالیاتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، نادر جنتی، معاون مالیاتهای مستقیم سازمان امور مالیاتی طی نامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی و امور مالیاتی شهر و استان تهران اعلام کرد: “با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده توسط ادارات کل امور مالیاتی در ارتباط با اجرای مفاد تبصره (۳) ماده ۱۸۷ اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم مصوب ۳۱/۴/۹۵ درخصوص دریافت یک نسخه از اسناد تنظیمی وکالتی (بلاعزل) اموال منقول و غیرمنقول و حقوق مالی از دفاتر اسنادرسمی، به اطلاع می ‌رساند که اطلاعات مذکور به صورت الکترونیکی توسط دفاتر اسنادرسمی در سامانه‌هایی که در اختیار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار دارد، درج می‌شود و وفق تفاهم بین سازمان امور مالیاتی، سازمان ثبت و کانون سردفتران اطلاعات مذکور به صورت الکترونیکی و ماهانه در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌گیرد”.

همچنین در این نامه تاکید شده است: “ضرورتی به پیگیری دریافت اطلاعاتاشاره شده از ناحیه هریک از ادارات کل امور مالیاتی و یا واحدهای مالیاتی آنها و نیز ارسال اطلاعات کاغذی از سوی دفاتر اسنادرسمی وجود ندارد”.

متن این نامه به شرح زیر است:%d8%a8%d8%ae%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c

مطالب پیشنهادی :

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

لطفا کد امنیتی را بارگذاری مجدد انجام دهید

تمام حقوق این سایت برای © 2018 کانون سردفتران و دفتریاران خراسان. محفوظ است.