iran flag

اطلاعیه

قابل توجه کلیه همکاران سردفتر و دفتریار و کارکنان محترم دفاتر اعم از شاغل و بازنشسته شهرستان کاشمر بردسکن خلیل آباد و سایر شهر های اطراف

قراردادهایی توسط کمیته رفاهی فرهنگی ورزشی کانون خراسان رضوی و با همت جناب آقای سید حمید حسینی با برخی مراکز رفاهی و خدماتی در شهرستان کاشمر و به شرح ذیل منعقد گردیده که همکاران با مراجعه به این مراکز از تخفیفات طبق توافق صورت گرفته برخوردار خواهند شد:

۱.استخر کوثر(توافق شش ماهه) واقع در انتهای خیابان طالقانی : طبق توافق قیمت هر بلیط ۹۰۰۰ تومان (با ٣٠ درصد تخفیف).

۲.فروشگاه دوچرخه دانشمندی (قراداد یکساله) واقع در خیابان قایم روبروی کوچه حمام بلور : طبق توافق از ۵ درصد تا ۱۵ درصد بسته به قیمت دوچرخه دارای تخفیف میباشد و فروش اقساطی حداکثر تا سه ماه و یک سوم نقد بدون سود.

۳.فروشگاه مجلل (قراداد یکساله) واقع در نبش قایم ۲(عابدین زاده) :۲۰ درصد تخفیف در هر خرید. دوران 0ff انتهای فصل شامل تخفیف نخواهد بود.

۴.اموزشگاه زبان خارجی طرثیث (قرارداد یکساله) واقع در خیابان خرمشهر خیابان بعثت : تخفیف ۱۵ درصد برای هر ترم.

۵.فروشگاه کامپیوتر خاتم (قرارداد یکساله) واقع درنبش امام۱۰/۱ : از ۵ تا ۱۵ تخفیف درصد بسته به خرید محصول و فروش اقساط تا سه ماه و پس از اعمال تخفیف ۵ درصد و تا ۱۰ ماه بصورت ارایه معرفی به موسسه مالی ملل با  کارمزد ۴ درصد تا مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال.

سردفتران و دفتریاران محترم با ارایه کارت شناسایی و یا نامه سربرگدار دفتر خود و کارمندان دفاتر با معرفی نامه از سردفتر مربوطه میتوانند از تخفیفات توافق های فوق استفاده نمایند.

شماره تلفن آقای حسینی جهت پاسخگویی و هماهنگی احتمالی :  ٠٩١۵٣١٩۵٨٢۵

کمیته رفاهی فرهنگی ورزشی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.