iran flag

دستگیری یک کلاهبردار

فردی که از دفاتر اسناد رسمی استان خراسان رضوی کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
بنا بر اعلام نائب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی فردی با هویت م.ع که از سردفتران اسناد رسمی کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
چندی پیش عده ای از سردفتران اسناد رسمی  استان خراسان رضوی مدعی شدند فردی ضمن تماس با آنها مدعی می شده  مبلغی بابت هزینه سند پرداخت نموده و از آن جایی که سند موصوف منجر به ثبت و امضا نرسیده است با اصرار و سماجت  خواهان استرداد وجه می شده است.
به همین جهت برخی همکاران با حسن نیت فریب اظهارات دروغین وی را خورده و مبادرت به واریز وجه مورد ادعا به حساب ایشان نموده اند.
پس از اطلاع کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی ریاست کانون از جنبه ی عمومی جرم و مستند به ماده 64 قانون آیین دادرسی کیفری مبادرت به طرح دعوی کیفری نموده و پیگیری آن را  به کمیته معاضدت قضایی و حقوقی محول نمودند
با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی (دایره مبارزه با کلاهبرداری) زیر نظر جناب سرهنگ صاحبدل و با پیگیری لحظه به لحظه نائب رئیس کانون آقای زبردست متهم مذکور دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
روابط عمومی کانون از کلیه سردفتران و دفتریاران در سراسر استان خراسان رضوی تقاضا دارد چنانچه فردی با توسل به شیوه ی یاد شده قربانی این جرم واقع شده است با مراجعه به اداره آگاهی دایره ویژه مبارزه با کلاهبرداری (جناب سرهنگ صاحبدل ) و یا کمیته معاضدت قضایی و حقوقی کانون  شکایت خود را مطرح نماید.
روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.