iran flag

پیام رئیس کانون سردفتران و دفتریاران مرکز به جهت حذف بند””ک”” تبصره ۶ لایحه بودجه

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوندی را که در همه حال و در هر شرایطی ، نگاهبان حق است و در این راه ، بندگان صالح خود را یاور و ناصر و پشتیبان است .
دفاع از حریم مقدس حق و قانون و عدالت ، آزمون مهمی را در برابر نمایندگان خانه ملت قرارداده بود تا عیار وفاداری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سوگند نمایندگی ، سنجیده شود که به فضل الهی ، امروز نمایندگان ملت با سربلندی تمام ، از این آزمون خارج شدند.
رای قاطع و اکثریتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حذف بند””ک”” تبصره ۶ لایحه بودجه ، گامی مهم  در راه تثبیت سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب و اجرای صحیح قانون و تثبیت جایگاه سند رسمی در نظام تقنینی کشور بود .

به عنوان خادم شما در هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران ، ضمن تقدیر از نقش بی بدیل و مدیریت ارزنده ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی در مدیریت و پاسداری از قانون ،  از رای قاطع یکایک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تلاش قابل ستایش همه همکارانم در سراسر کشور به ویژه زحمات اعضای کمیته پارلمانی ، تشکر و قدردانی می نمایم و موفقیت و سربلندی یکایک سردفتران و دفتریاران را از خداوند متعال خواستارم .

محمدرضا دشتی اردکانی
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.