iran flag

پیام مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی

شرکت در انتخابات، نماد تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای سترگ دیگر است. بی شک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، نماد غیرت و پایبندی و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و ارج نهادن به خون مطهر شهدا است و ضربه سنگینی بر پیکره نظام سلطه و استعمار و بدخواهان و معاندان و دشمنان این انقلاب و نظام خواهد بود.
بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر کارمندان بصیر و متعهد، حقوقدانان گرامی و جامعه عزیز دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست و قشر فرهیخته کشور می توانند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نمایند.
اینجانب به نوبه خود، از عموم همکاران محترم ثبتی و جامعه سران و کارمندان محترم دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق استان دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و با انتخاب اشخاص اصلح، زمینه ساز فردایی بهتر برای آینده کشور باشند.

سید مرتضی مولوی پور
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی

 

⚜️روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی⚜️

🌐 سایت
📱 ایتا
📱 سروش
📱 تلگرام
📱 اینستاگرام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.