iran flag

مراسم افتتاحیه کلاس‌های کارآموزی سردفتران پذیرفته شده در آزمون سال ۱۴۰۱

⚖️🎓 مراسم افتتاحیه کلاس‌های کارآموزی سردفتران پذیرفته شده در آزمون سال ۱۴۰۱ ⚖️🎓
به تاریخ سوم تیر ماه ۱۴۰۳ مراسم افتتاحیه دوره کارآموزی سردفتران خراسان رضوی ساعت ۸:۳۰ در سالن اجتماعات دادگستری خراسان رضوی با حضور رئیس کل محترم دادگستری استان، مدیر کل ثبت استان، معاونین ادارات کل دادگستری و ثبت، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی، اعضای هیئت مدیره و نیز اساتید دوره در جمع کارآموزان سردفتری آغاز گردید.

در این مراسم مدیر کل محترم ثبت استان جناب آقای مولوی پور بیان داشت: برنامه آموزشی که در نهایت مورد قبول سازمان قرار گرفت در واقع همان سرفصل‌هایی بود که اداره کل ثبت به همراه کانون خراسان رضوی تدوین و ارسال نمود. مطمئن باشید که کلاس‌های کارآموزی خراسان رضوی از حیث اساتید و از جهت محتوا ‌نظیر و بی‌بدیل خواهد بود وی در ادامه گفت: با پیاده شدن قانون الزام به ثبت رسمی معاملات غیرمنقول گشایشی در کار دفاتر اسناد رسمی ایجاد خواهد شد.
دکتر غلامپور رییس کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به کارآموزان سردفتری که پس از دریافت ابلاغ سردفتری به خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی خواهند پیوست، اظهار داشت…. دوره کارآموزی یک فرصت طلایی برای توانمندسازی شماست.
با حفظ سرفصل‌های پیشنهادی سازمان ثبت اسناد و املاک موضوعات را به صورت کاملاً کاربردی و حرفه‌ای طبقه‌بندی کرده‌ایم و یقین داشته باشید در کمتر کلاسی مطالب حوزه ثبت اسناد و املاک با این تفصیل و با این ریزه کاری ارائه خواهد شد.
به کارآموزان عزیز توصیه می‌کنم ابتدا یقین حاصل کنند و تصمیم جدی بگیرند برای دریافت ابلاغ سردفتری و بعد وارد این وادی شوند و اگر تردید داشته باشند و همه جهات مثبت و منفی را ارزیابی نکرده باشند با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. از یکطرف ادارات ثبت به زحمت می‌افتند و از طرف دیگرخود شما متحمل هزینه‌های گزافی خواهید شد. لذا شایسته است برای سردفتری به یقین کامل برسید. به منصب سردفتری به عنوان یک شغل یک کسب و کار نگاه نکنید و جایگاه رفیع کاتب بالعدل را که در قرآن دستور به نوشتن سند نزد او شده است، بلند مرتبه و با منزلت بدانید.

⚜️روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی⚜️

🌐 سایت
📱 ایتا
📱 سروش
📱 تلگرام
📱 اینستاگرام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.