احتراماً ؛ همانطور که مطلعید مدتی است در جهت روان سازی امور و خدمت رسانی بیشتر با تلاش و دقت کارکنان خدوم اداره اراضی آستان قدس رضوی پاسخگویی به مراجعین محترم با نظم و سرعت انجام می پذیرد که باعث تنظیم اسنادی دقیق و قانونی و در نهایت رضایت ارباب رجوع می گردد لذا انتظار می رود که دفاتر اسناد رسمی ضمن در نظر گرفتن موارد فوق به نکات ذیل عمل نمایند .
1 فرم های انتقال در دفتر اسناد رسمی تنظیم و متعاملین در حضور سردفتر محترم اقدام به امضاء نمایند .
2 فرم انتقال خوانا و بدون قلم گرفتگی و به صورت کامل تنظیم و کلیه مدارک لازم پیوست گردد .
3 اسناد اجاره با توجه به اعتبار نامه اداره اراضی آستان قدس به صورت خوانا و دقیق و بدون قلم گرفتگی تنظیم گردد .
4 بعد از تایید و امضای اسناد توسط نمایندگان آستان قدس از اضامه نمودن وکالت و جملات دیگر بدون هماهنگی خود داری گردد .
5 از ثبت ، اسناد اجاره قبل از تایید و بررسی صحت امضای نماینده آستان قدس خود داری گردد .
در صورت عدم رعایت نکات فوق ارتباط کاری با دفاتر متخلف قطع می گردد .
لطفاً به دفاتر اسناد رسمی ابلاغ گردد .
مهدی وثیق مقدم
مدیر املاک و اراضی 1 آستان قدس رضوی