بسمه تعالی
ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی
جناب آقای دکتر غلامپور
با سلام
احتراماً به استحضار می رساند فرآیند نصب پوز مربوط به سامانه پارسی پست در دفاتر اسناد رسمی آغاز گردیده و نهایتا تا پایان فروردین ماه به اتمام می رسد. جهت انجام عملیات ثبت اطلاعات در سامانه پارسی پست تا قبل از نصب پوز، امکان استفاده از اعتبار می باشد. خواهشمند است ابلاغ فرمایید برای شارژ اعتبار پنل کاربری و پرداخت هزینههای مربوط به مرسولات، به روش ذیل اقدام گردد.
1. شارژ اعتبار پنل:
* به قسمت “مدیریت” در پنل کاربری خود مراجعه نمایید.
* وارد بخش “شارژ اعتبار” شوید.
* گزینه “پرداخت و تسویه” را انتخاب نمایید.
* در قسمت مربوطه، مبلغ مورد نظر برای شارژ را وارد نمایید.
* از لیست “نوع پرداخت”، گزینه “درگاه پرداخت” را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شده و میتوانید از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، نسبت به پرداخت و شارژ اعتبار پنل خود اقدام نمایید.
2. پرداخت هزینه مرسولات:
* پس از شارژ اعتبار پنل، هنگام ارسال مرسولات و در مرحله پرداخت هزینه، گزینه “پرداخت اعتباری” را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه، هزینه مربوطه از اعتبار موجود در پنل شما کسر خواهد شد.
علی گنجی نماینده شرکت پارسی پست