iran flag

قبل از آغاز مدیریت جدید سایت


 

به نام خداوند جان وخرد                     کزین برتر اندیشه بر نگذرد

 

 

با سلام :

با عنایت به اینکه بر اساس تصمیم هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی از مورخه 4/4/1392 اداره سایت به عهده حقیر واگذار شده، امید دارم  این مسولیت فرصتی ارزشمند جهت ارتباط و تبادل نظر بین همکاران و خوانندگان سایت پدید آورد .

همزمان با تحویل سایت ماموریت تدوین طرح آیین نامه کانون نیز به عهده اینجانب واگذار شد ماموریتی که در اولین جلسه اعضاءهیئت مدیره کانون جای خالی آن را احساس نموده و بلافاصله به صورت داوطلبانه تدوین آن را با جدیت آغاز نمودم از نظر من بین سایت کانون و آیین نامه کانون ارتباط تنگاتنگی وجود دارد و سایت میتواند فعالیت های قانونی کانون را محور عملکرد خود قرار دهد و برای تاسیس تشکیلات مورد نظر در طرح آیین نامه همکاران علاقمند و توانمند را شناسایی و معرفی نماید .

 لذا لازم است سایت براساس وظایفی که طبق قانون بر عهده هیئت مدیره کانون قرار گرفته و طرح آیین نامه پیشنهادی بازتاب دهنده آن است بازسازی شود.

قبل از بازسازی و انجام اصلاحات مذ کور مناسب است که طرح آیین نامه مذکور فصل مشترک آغاز ارتباط و فعالیت قرارگیرید . لذا خواهشمندم بعد از مشاهده طرح پیشنهادی آیین نامه کانون بر روی سایت ، دیدگاهها و پیشنهادات خود را در خصوص طرح موصوف به صورت استدلالی (ما قل و دل) ارسال فرمایید .متمنی است دیدگاه ها را بر دو محور متمرکز فرمایید.

اول: بررسی جایگاه قانونی و حقوقی طرح آیین نامه کانون

دوم : نقد و بررسی مواد طرح آیین نامه کانون وکاستی های آن.

باتشکر

سید محسن پنجتنی

سردفتر اسناد رسمی 49 مشهد

عضو هیئت مدیره و دبیر کانون سردفترران و دفتر یاران خراسان

مدیر سایت کانون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.