iran flag

ن والقلم وما یسطرون

یا لطیف

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یسْطُرُونَ»

با سلام به تمامی همکاران و دوستان گرامی و پوزش برای وقفۀ پیش‌آمده در فعالیت سایت

به آگاهی شما بزرگواران می‌رسانم پس از تنظیم و تصویب آیین‌نامۀ سایت در تاریخ 29مرداد1392، هیئت‌مدیرۀ محترم ادارۀ سایت را بر عهدۀ اینجانب گذاشتند که پروردگار را بر این فرصتِ به‌دست‌آمده شاکرم.

از خداوند متعال و امام رئوف، حضرت رضا علیه‌السلام، به‌مصداق حدیث ثقلین که تمسک به کتاب خدا و عترت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله است، مدد می‌جویم تا ما را از هدایت و نورانیت خود بهره‌مند سازند.

بر خود لازم می‌دانم از طرف خود و سایر اعضای هیئت‌مدیرۀ کانون سردفتران و دفتریاران خراسان از زحمات جناب آقای پنجتنی، مدیر پیشین سایت، تشکر کنم و از مدیریت محترم کل ثبت اسناد، جناب آقای رحمتی‌زاده و معاونین گرامی ایشان و نیز ریاست محترم بازرسی ثبت استان و همچنین سایر اعضای هیئت‌مدیره و همکاران و دوستان ارجمند تقاضامندم اینجانب را در پیمودن این راه مهم یاری و از ارشادات عالمانه و دلسوزانۀ خود محروم نفرمایند.

 در این راستا، توجه فرهیختگان محترم را به نکات زیر معطوف می‌دارم:

1.      از ارکان ارتباط سالم با سایت و ارتقای آن، ارائۀ دیدگاه‌ها و طرح موضوعات علمی، شغلی و صنفی است؛ لذا از تمامی همکاران و دوستان خواهشمندم پیشنهادات و انتقادات خود را اعلام دارند تا در اولین فرصتِ ممکن در دسترس مخاطبان قرار گیرد. بدیهی است نام و نام خانوادگی و شمارۀ دفترخانه برای احراز هویت فرستندگان الزامی است.

2.      سریع‌ترین مرکز اطلاع‌رسانی در دنیای امروز سایت است؛ ازاین‌رو از همکاران گرامی می‌خواهم ارتباط پیوستۀ روزانه با سایت داشته و در جریان آخرین دیدگاه‌های هیئت‌مدیره و اخبار مربوط قرار گیرند تا ضمن ارتقای دانش خود، به هموطنان عزیز کشورمان خدمات بهتری ارائه فرمایند.

درپایان، امیدوارم دوستان عزیز کاستی‌های ممکن را بخشیده و ما را از دعای خیر بهره‌مند سازند.

با تشکر

عضو هیئت مدیره و مدیر سایت کانون سردفتران و دفتریاران خراسان

فرهاد حسین‌زاده، سردفتر اسناد رسمی شمارۀ 30 مشهد

                                                                                        

 

 

 

بدون نظر
  1. مخلصی می گوید

    جناب اقای حسین زاده سلام
    به سهم خود از شما درقبول مدیریت سایت سپاسگزارم ۱۰۹

  2. مرجانی 12 مشهد می گوید

    سلام در راه ارتقاء جایگاه علمی و شغلی سردفتری و دفاتر اسناد رسمی از تو به یک اشاره از ما بسر دویدن .

  3. ناشناس می گوید

    با سلام و ارزوی توفیق روز افزون ضمن اینکه از زحمات اقای پنجتنی هم به خاطر مدیریت خوبشان در سایت سپاسگذاریم

  4. سردفترمشهد می گوید

    سلام.جناب آقای حسین زاده ضمن تبریک وآرزوی موفقیت ازقبول زحمت سایت تشکرمیکنم

  5. م.ن.م می گوید

    جناب حسسین زاده و اعضاء محترم کانون سلام ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای همه خصوصا آقای پنج تنی بی شک همگان امید دارند در این سایت چون گذشته شاهد مقلات بزرگان و پیش کسوتان باشیم لذا تقاضا داریم از آقای پنج تنی بخواهید ما را از تجربیات و مقلات خود محروم نساخته و زکات علم خود را در این سایت پرداخت نمایند . در اینجا از سایر همکاران تقاضای عاجزانه دارم دوستانی که مقالات و تجربیات خود را بوسیله این سایت به ما انتقال دهند .

  6. صادقی282 می گوید

    به نام خدا-همکاران گرامی باتقدیم سلام به بهانه تبریک قبول مسئولیت سایت توسط برادرمان جناب آقای حسین زاده خدمتتان عارض میشوم تو رو خدا دیگر دلشکستن ها بس است قدری حب وبغضها را بشکنیم متحد شویم ویکپارچه جناب آقای دکتر پنج تنی آقا شما هم خسته نباشید زود از نیش زبانها عاصی شدید بهر صورت زحمت کشیدید و من به نوبه خود پاس مبدارم قبول زحمات قبلی وقلبی شمارا و شما استاد گرامی جناب حسین زادهعزمتان جزم صبرتان را در جهت انسجام همکاران وبه روز بودن سایت از درگاه حضرت احدیت آرزومندم یا علی مدد حق نگهدارتان

  7. وحید می گوید

    سلام
    جناب آقای حسین زاده ضمن تبریک قبول مسولیت و آرزوی توفیق برای حضرتعالی و همچنین تشکر از زحمات جناب آقای پبجتنی خواهشمندیم از شما و دیگر همکاران که بوسیله این سایت تجربیات رو به دیگر همکاران انتقال بدین و بحث تقسیم اسناد بخصوص اسناد رهنی رو جدی بگیرین.

  8. شهروز مهردادیان می گوید

    سلام جناب آقای حسین زاده ضمن عرض تبریک قبول مسولیت و آرزوی توفیق برای حضرتعالی و همچنین تشکر از زحمات جناب آقای پبجتنی با تشکر از توجه جنابعالی به بهبود سطح اطلاع رسانی سایت بنظر می رسد که همچنانکه امروزه در همه دنیابدلیل وجود مشکلات رفت و آمد ترافک هزینه های بالا و … آموزش های خودرا از طریق سایت ها و بصورت مجازی ارائه می شود می تواند آموزش ثبت آنی نیز بصورت مجازی و آفلاین در دسترس دفترخانه ها قرار گیرد با تشکر و آرزوی موفقیت

  9. 109 می گوید

    اثبات شی نفی ما عدا نمی کند تشکر ازاقای حسین زاده معادل ناسپاسی از اقای پنجتنی نیست به اقای پنجتنی ارادت داریم بااستفاده از سایت مدیون زحمات ایشان بوده وهستیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.