iran flag

با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک کلات معرفی شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی طی مراسمی سید محمد باقر حسینی جهانگیر را به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک کلات معرفی کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان کلات و جمع کارکنان ثبت اسناد و املاک کلات با اشاره به سابقه خدمت آقای سید محمد باقر حسینی جهانگیر در پست معاون ثبت چناران ، عملکرد وی را در دوره خدمت در واحد ثبتی چناران رضایت بخش عنوان کرد و با اشاره به وظایف ذاتی دستگاه و ارایه خدمات الکترونیک به عنوان یکی از اولویت های کاری ، ایجاد فضایی منسجم و همدل با همکاران و همراهی با مسؤولین شهرستان در اجرای سیاست های دستگاه و نیز پاسخگویی به موقع به مراجعین را از سرپرست جدید واحد ثبت اسناد و املاک کلات خواستار شد .

رحمتی زاده در ادامه ، از زحمات آقای خلیل جعفرنژاد رییس قبل واحد ثبتی کلات تقدیر و تشکر نمود .

این گزارش می افزاید رحمتی زاده و همراهان باحضور در محل فرمانداری و دادگستری شهرستان کلات رییس جدید ثبت اسناد و املاک کلات را معرفی نمود ، در این دیدار فرماندار کلات نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات چند ساله آقای خلیل جعفرنژاد در خدمت به مردم شریف شهرستان کلات قدردانی کرد .

این گزارش می افزاید مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی و گروه بازرسی ثبت استان در سفر به شهرستان کلات از روند اجرای ثبت آنی در تنها دفترخانه اسناد رسمی شهر کلات بازدید نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.