iran flag

بیانیه ی پایانی پنجمین همایش وبلاگ نویسان دفاتر اسناد رسمی(نقل از بنچاق)

به نام خدا

 

بیانیه ی پایانی پنجمین همایش وبلاگ نویسان دفاتر اسناد رسمی

 

پنجمین همایش سراسری فعالان عرصه ی مجازی حوزه ی دفاتر اسناد رسمی در روزهای نهم و دهم آبان ماه ، با حضور جمعی از وبلاگ نویسان حوزه ی دفاتر اسناد رسمی در تهران برگزار گردید .

 

در پایان ضمن اعتقاد راسخ به لزوم شفاف سازی و استقلال عمل و فکر و بیان و تولید محتوا در این حوزه به منظور بالا بردن بار علمی و محتوایی و افزایش آگاهی عمومی جامعه ، در امور ثبتی موارد زیر مورد تاکید و تصویب قرار گرفت :

 

1 جامعه ی مجازی خود را ملزم می داند فعالیت خود در این عرصه را در راستای تقویت و اعتلای شاءن و منزلت جایگاه دفاتر اسناد رسمی و روابط جامعه ی سردفتری کشور با مردم و مسئولین و مخاطبین شفاف سازی نماید .

 

2 نظر به اینکه فضای مجازی در منظر و مرآء عموم مردم ایران و جهان است ، لذا وبلاگ نویسان حوزه ی دفاتر اسناد رسمی خود را ملزم می دانند عنایتا" به منشور اخلاقی وبلاگ نویسان از انتشار هر گونه نظر و کامنت هایی که حاوی اهانت و توهین به اشخاص باشد ، اکیدا" خودداری نماید .

 

3 صرفنظر از ورود به مباحث مرتبط با مبانی حقوقی و قانونی سامانه ی ثبت الکترونیکی ، موسوم به ثبت آنی ، جامعه ی مجازی سردفتران و دفتریاران کشور ضمن استقبال از هر طرح و پروژه ی الکترونیکی قانونی که موجبات شفاف سازی و تسهیل و تسریع امور جاری و با حفظ حق اعلام ایرادات و نواقص اجرایی و فنی و حقوقی ، آمادگی خود را جهت ارائه ی هر گونه نقطه نظر در راستای رفع معایب و مشکلات همکاران در به کار گیری سامانه اعلام می دارد .

 

4 با توجه به رونمایی سایت جامعه ی مجازی ، شورای سیاستگذاری جهت ارائه و اعلام راهکارهای فنی و اجرایی آن تشکیل و مقرر گردید هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی سایت اقدام نماید و آقایان عادلی ، طباطبایی ، خادمی ، عطاریفر ، ساداتی ، جمشیدی ، امینی به عنوان اعضای شورا تعیین گردیدند .

 

5 جهت اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی در کانون و سایر مراجع مقرر شد آقایان خادمی ، امینی ، یاوری ، شعبانی با جمع آوری نظرات همکاران در این امر مهم مشارکت نمایند .

 

6 با توجه به بحث فن آوری و ایجاد سرور اختصاصی ، مقرر گردید گروه فنی متشکل ازآقایان روضاتی ، صادقیان و حاجی زاده و اشافی با ارائه ی طرح فنی و توجیهی مراتب را به آقای جمشیدی اعلام ، تا پس از هماهنگی با همکاران ، تصمیمات لازم اتخاذ گردد .

 

www.Parsvandar.ir

 

و من الله التوفیق

 

فرامرز جمشیدی

 

1392/08/10

http://bonchaagh.blogfa.com/

 

 

1392/08/10

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    موفق ، پیروز و سرافراز باشید . زنده باد جامعه سردفتری …

  2. محمدی می گوید

    با سلام خدمت مدیر محترم سایت
    لازم می دانم از همکاری تعداد زیادی ا وبلاگ ها بابت راهنمائی سردفتران مخصوصا در ابتدای شروع به کار سامانه ثبت آنی تشکر نمایم که براستی اگر همت آنها نبود امکان اینکه بتوانیم در سامانه سند بزنیم نبود.
    ضمنا درخواست می کنم آدرس وبلاگ سردفتران را جهت استفاده همکاران در سایت کانون قرار دهید .

  3. مرجانی 12 مشهد می گوید

    سلام و عرض ارادت خدمت جناب حسین زاده و همگی همکاران عزیز در کانون احتراما خواهشمند است در صورت مصلحت نشانی سایت تعاونی مسکن سردفتران و دفتریاران و پرسنل دفاتر اسناد رسمی خراسان را در سایت کانون اعلام فرماییدتا همکاران عزیز امکان باز دید یا احیانا” عضویت یا خرید از پروژه نگارش راداشته باشند. آدرس سایت :
    http://www.tmsardaftaran.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.