iran flag

قابل توجه داوطلبین ادامه تحصیل در رشته کارشناسی ارشد مدیریت ثبت اسناد و املاک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا خبر داد
تصویب 4 رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا از تصویب چهار رشته جدید در این واحد خبر داد.

خبرگزاری فارس: تصویب 4 رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد  واحد بین‌المللی جلفا‌، عیسی برقی افزود: رشته مدیریت ثبت اسناد و املاک همچنین رشته انرژی معماری دو رشته تصویب شده در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های فقه و حقوق اسلامی ‌در کنار رشته تاسیسات از جمله رشته‌هایی است که به ترتیب در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته به تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است.

وی افزود: با تصویب کارشناسی ارشد انرژی معماری و مدیریت ثبت اسناد و املاک، تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی به شش رشته رسید که از این تعداد سه رشته در گروه معماری با گرایش‌های مختلف است.

رئیس واحد بین‌المللی جلفا گفت: رشته‌های تازه تصویب شده این واحد دانشگاهی در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 94-93 دانشگاه آزاد اسلامی درج خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با انتخاب و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد این رشته‌ها به ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی مشغول شوند.

برقی خاطر نشان کرد: با تصویب رشته‌های جدید، تعداد رشته‌های این واحد دانشگاهی به 54 رشته در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی افزایش یافت.

وی در ادامه از تغییر رویکرد این واحد به توسعه تحصیلات تکمیلی خبر داده و افزود: در این راستا پرونده رشته‌های کارشناسی ارشد مکانیک کاربردی، معماری منظر، حقوق ثبت اسناد و املاک، حسابرسی و بیوشیمی برای تصویب نهایی به وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارسال شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا از سال 1384 فعالیت آموزشی خود را در منطقه آزاد ارس آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 3 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920924001347

 

 

بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    دیگر خسته شده ام با این تحریر پایین کی می خواد بره دانشگاه ازاد اونم واحد بین الملل ؟؟؟؟ ما که پول کرایه دفترو به زور در میاریم . کم کم باید استعفا بدهم

  2. ناشناس می گوید

    چنین رشته جدیدی می بایست در یکی از دانشگاههای شهرهای مرکزی کشور دانشجو می پذیرفت تا عدالت بر قرار شود نه شهری در …

  3. درويشيان می گوید

    با سلام.آیا فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ثبت اسناد واملاک می تواند در آزمون سردفتری اسناد رسمی شرکت نماید یا خیر؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.