iran flag

مازندران میزبان یادواره شهدای ثبت اسناد شمال کشور

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از برگزاری نخستین ستاد یادواره شهدا پدران آسمانی سه استان شمالی کشور در این استان خبر داد

خبرگزاری فارس: مازندران میزبان یادواره شهدای ثبت اسناد شمال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران، ولی عبدی کمیشانی اظهار داشت: ستاد یادواره شهدا پدران آسمانی ویژه فرزندان شهید، شاغل در ادارات ثبت اسناد و املاک  سه استان مازندران، گیلان و گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اهداف شهدا برای نسل سومی‌ها و چهارمی‌های انقلاب اسلامی باید تبیین شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران ادامه داد: برگزاری این یادواره موجب می‌شود تا ما در کنار کار ثبتی به امورات فرهنگی هم توجه داشته باشیم.باید از همه پتانسیل‌های موجود استفاده کرد تا این یادواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

عبدی کمیشانی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و تصریح کرد: یادواره شهدای پدران آسمانی به میزبانی مازندران با شکوه خاصی برگزار می‌شود. نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی مذهبی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران اظهار داشت: میزبانی مازندران از یادواره شهدای ثبت اسناد شمال کشور برای استان افتخار است و باید اهداف و آرمان‌های شهدا ترویج و شناخته شوند.

 

 


بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام حدیث هفته کو؟شنبه ها منتظریم.

  2. فرهاد حسین زاده : مدیر سایت می گوید

    باسلام خدمت دوست نکته سنجم که متآسفانه محبت ننموده اند نام خود را درج نمایند تا با شما بیشتر آشنا گردم. با عنایت به اینکه جمعه مصادف با شهادت حضرت امام حسن عسکری بود لذا به صرف ذکر حدیثی پر محتوی و مفهوم ، از ایشان بسنده نمودیم تقاضا دارم حتما”حدیث ذکر شده را مورد مطالعه و دقت قرار دهید با تشکر مجدد از شما.

  3. سروری دفتر346 می گوید

    ضمن تشکر از حدیث جمعه ؛ولی شنبه ها انتظار داریم حدیث همراه با تفسیر و نکته هایی که بیان می شد آورده شود.

  4. فرهاد حسین زاده : مدیر سایت می گوید

    با تشکر از جناب سروی انشالله هفته آینده. ضمنآ بی صبرانه منتظر نظرات و انتقادات شما دوستان خوب برای بالندگی هر چه بیشتر سایت خودشما ، (البته با درج مشخصات) هستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.