iran flag

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: لزوم بازنگری در قوانین حوزه ثبت اسناد و املاک



خبرگزاری پانا: مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: با تلاش های انجام شده برای 5/98 درصد از اراضی منابع طبیعی زنجان سند مالکیت صادر شده است

به گزارش سرویس خبر پانا، ناصر نخله در گفتگو با خبرنگار پانا، با اشاره به اینکه سال گذشته کلیه اراضی شهری استان پلاک کوبی شده است افزود: هم اکنون کلیه استعلام ها به صورت الکترونیکی انجام می شود و مراجعه حضوری برای اخذ استعلامات وجود ندارد و دفترخانه های مختلف پس از احراز مالکیت می توانند ملک را منتقل کنند.

وی بر لزوم بازنگری در قوانین حوزه ثبت اسناد و املاک تاکید و اظهار کرد: قوانین تدوین شده این حوزه در سال های بسیار دور انجام شده که با توجه به تغییر و تحولات ناشی از دنیای الکترونیک و عصر ارتباطات بازنگری در حوزه ی قوانین فوق لازم و ضروری است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: سال گذشته باتلاش های انجام شده از سوی این اداره کل 176 میلیارد ریال از مطالبات بانک ها وصول شده است.

نخله از برون سپاری برخی از فعالیت های ثبت اسناد و املاک استان زنجان خبرداد و یادآورشد: برای تسهیل در امور نقش های تفکیک ساختمان ها در سطح اعیان به سازمان نظام مهندسی واگذار شده است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.