iran flag

201 سند مالکیت مسکن مهر در بردسکن صادر شد

 

 



بردسکن . ایرنا – رییس اداره ثبت اسناد و املاک بردسکن گفت: از ابتدای امسال 747 فقره سند مالکیت در این اداره صادر شده که 201 سند از این تعداد مربوط به مسکن مهر بوده است.

علی خدادادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بردسکن در راستای احترام به حقوق مالکیت افراد و انجام اولویتهای ابلاغی از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال جاری تمام تقاضاهایی را که از طرف اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اسناد مالکیت مسکن مهر این شهرستان انجام شده پاسخ داده است.

وی گفت: در این ارتباط 201 فقره سند مالکیت در مجموع به مساحت 57 هزار و 594 مترمربع

صادر و تسلیم شده است.

وی افزود: این اسناد توسط اداره راه و شهرسازی بردسکن به اعضای شرکت تعاونی مسکن مهر شهرستان در دفاتر اسناد رسمی به صورت اجاره با حق احداث مسکن واگذار خواهد شد که در پی آن باید مستأجرین با در دست داشتن سند اجاره به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مراجعه و تقاضای سند اعیان خود را ارائه دهند.

وی در رابطه با تقاضای اسناد مالکیت از طریق قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمانهای فاقد سند نیز اظهار داشت: تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده تمام تقاضاهای واصله در این زمینه برای کارشناسی ارجاع خواهد شد.

خدادادی گفت: پس از انجام کارشناسی توسط کارشناسان اداره ثبت و احراز تصرف بلامعارض و مالکانه متقاضی، ارائه اسناد عادی متقاضی و صدور رأی توسط کمیسیون مربوطه اسناد مالکیت به نام متقاضی صادر خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون توسط این اداره 747 فقره سند مالکیت که 201 فقره آن اسناد مالکیت مسکن مهر می باشد صادر شده و تعداد 34 شرکت و موسسه، 971 ازدواج و 144 طلاق به ثبت رسیده است.

وی افزود: در مدت مذکور در دفاتر اسناد رسمی تابعه شهرستان نیز هفت هزار و 991 فقره سند تنظیم شده و درآمد وصولی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان هم یک میلیارد و 715 میلیون ریال بوده که به خزانه دولت واریز شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.