iran flag

رئیس هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از موافقت جذب 2 هزار نیرو در سازمان ثبت اسناد برای سال آینده خبر داد

 


ناصر سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در جلسات اخیر برگزار شده در سازمان بحث تبدیل وضعیت‌ها در سازمان ثبت اسناد مورد بررسی قرار گرفته است.

 


 


وی افزود: جلسات و نشست‌های مرتبط با این امر با توجه به نظر مساعد دولت برای تحقق تبدیل وضعیت‌ها، ثمربخش است.


به گفته رئیس هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جلساتی در همین رابطه با مرسل‌پور مدیرکل امور نیروی انسانی و پشتیبانی و محمدی مدیرکل دفتر تشکیلات، بهبود سیستم‌ها و روش ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شده است.


وی بیان داشت: عسگری آزاد از مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیش از این موافقت خود و مجموعه را در این زمینه اعلام کرده بود.


سلطانی ادامه داد: نتیجه نهایی این نشست‌ها و بررسی‌ها هنوز مشخص و قطعی نشده است.


وی اظهار داشت: پیشنهاد موضوع را داشتیم که مورد تائید و موافقت مجلس شورای اسلامی قرار گرفت اما در شورای نگهبان رای موافق نیاورد و ایراداتی به آن وارد شد.


رئیس هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از جذب یک‌هزار و 150 نفر با برگزاری آزمون سال آینده در سازمان ثبت استخدام می‌شوند.


وی برنامه برگزاری آزمون را در فروردین یا اردیبهشت سال آینده اعلام و خاطرنشان کرد: موافقت جذب حدود 2هزار نفر اخذ شده ولی چون پست‌های بلاتصدی موجود یک‌هزار و 150 نفر است، بعد از درج آگهی آزمون برگزار می‌شود.


سلطانی با اشاره به برگزاری نشست‌های اولیه در این رابطه و بحث و بررسی درمورد زمان اجرا و مجری، اظهار داشت: کارشناسان رشته‌های حقوق و فناوری اطلاعات در این آزمون رقابت می‌کنند.

بدون نظر
  1. بهبود روش می گوید

    ۸۰۰۰ دفترخانه هرکدام حداقل ۳ نفر نیرو که داشته باشند میشود ۲۴۰۰ نفر که صادقانه مخلصانه و بدون جیره و مواجب بخش عمده ای از وظایف ادارات ثبت را انجام میدهند دیگر اینهمه نیرو برای چه؟ اگر حقوق ۱۱۵۰ نفر را بین دفاتر تقسیم کنید نظافت اداره را هم میتوان شیفتی برداشت و دیگر کاری باقی نمیماند؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.