iran flag

اقدامی که هم موجبات آرامش خاطر سران دفاتر را در پی خواهد داشت وهم دست سودجویان را کوتاه مینماید

شریفی

سنددار شدن ۱.۶ میلیون هکتار اراضی ملی استان بوشهر

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهرگفت: یک میلیون و ۷۵۰ هزار هکتار اراضی ملی در استان بوشهر وجود دارد که یک میلیون و ۶۲۳هزارهکتار آن سند‌دار هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، هوشنک شریفی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان دادگستری استان بوشهر صدور سند برای اراضی ملی را سبب کاهش زمین خواری و سودجویی  دانست و اظهار کرد: بیش از 92 درصد از اراضی ملی و موات استان بوشهر سنددار شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون با اجرای مقررات منابع طبیعی و با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای بیشتر عرصه های ملی سند مالکیت صادر شده و‏ تا پایان برنامه پنجم توسعه برای تمام اراضی ملی سند مالکیت صادر می‌شود.‏

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهربا بیان اینکه استان بوشهر دارای یک میلیون و 750 هزار هکتار اراضی ملی است تصریح کرد: یک میلیون و 750 هزار هکتار اراضی ملی در استان بوشهر وجود دارد که یک میلیون و 623هزار هکتار آن سند دارهستند.

شریفی افزود: 107 هزار هکتار اراضی ملی در استان بوشهر سند ندارند که تلاش می شود تا سال آینده این اراضی نیز سند دار شوند.

دادستان بوشهرنیز با بیان اینکه برای جلوگیری از تضییع حقوق دولت و بیت المال صدور سند برای اراضی دولتی و ملی مهم است تاکید کرد:  با در دست داشتن سند، دعاوی کیفری نیز زودتر به نتیجه می‌رسد و از اطاله دادرسی جلوگیری می‌شود.

علی حسن پور افزود: سند دار شدن اراضی دولتی و ملی سبب می‌شود که سودجویان نتوانند برای گرفتن سند این اراضی اقدام کنند.

بدون نظر
  1. هدایت برهانی - دفتریار351مشهد می گوید

    باسلام از کانون محترم تقاضا داریم نسبت به بعضی فیلم های پخش شده اخیر واکنش نشان دهید. در فیلم ها اوراق دفترخانه دست شخص است و در رستوران امضا میگیرد . دفتر جاری را به منزل میبرند تا امضا بگیرند. در ۲۰۳۰ به گو نه ای صحبت میکنند انگار دفاتر متخلف کاملند و نیروی انتظامی هیچ تخلف قانونی ندارد. باتشکر

  2. ناشناس می گوید

    دوست عزیز : شما اگر سابقه شهربانی سابق را داشته باشید نیازی به اثبات چیزی برای نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی نیست… اما سران دفاتر که مثلاً از فیلترهای مختلف عبور میکنند نباید متخلفین را در خود راه بدهند… تنها در مورد سران دفاتر است که قانون و بخشنامه برای رعایت شان آنها صادر شده است…..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.